مرجع خبری پرسپولیس :  پس از نتايج هفت هفته اخير پرسپوليس در ليگ انتقادهاي زيادي از سوي پيشكسوتان به تفكرات فوتبالي مانوئل ژوزه شنيده شد‌.

 

برخي بازيكنان را دليل اين ناكامي‌ها مي‌دانند و تعدادي هم سرمربي تيم را‌. محمود كلهر مي‌گويد‌: پس از جذب بازيكنان مطرح توسط رويانيان، هواداران پرسپوليس تنها از تيمشان قهرماني مي‌خواهند اما مي‌بينيم هنوز هم اين تيم در خط مياني دچار مشكل است.

 

من تأثير مربي خارجي را هم زياد مي‌دانم و اگر ادعاي حرفه‌اي بودن دارد چرا چنين پيشنهادي را در ابتداي فصل قبول كرد. به نظرم اگر قرار بود ژوزه دير بيايد پس بهتر بود از يك مربي ايراني استفاده مي‌شد البته به شرطي كه هواداران و باشگاه مثل مربي خارجي از او حمايت كنند.

محمود كلهر با اشاره به پرسپوليس دهه 60 مي‌گويد: در آن زمان ما بدون پول قهرمان مي‌شديم و تيم‌ها تا مي‌خواستند به خودشان بيايند در همان 20 دقيقه اول 2 تا مي‌خوردند اما الان همه آنها براي شكست پرسپوليس به آزادي مي‌آيند.

 

به نظر كلهر پرسپوليس بايد از زمان تعطيلي ايجاد شده بهترين استفاده را ببرد: بايد به ژوزه 2 بازي ديگر فرصت بدهند و اگر نتيجه نگرفت يك مربي ايراني را جايگزينش كنند، ضمن اينكه از او كه ادعاي حرفه‌اي‌گري دارد انتظار مي‌رود براي پر كردن خلأ هافبك دفاعي يكي از ميان سيدجلال حسيني، نورمحمدي و بنگر را براي اين پست بسازد. به هرحال اميدوارم رفاقت و دوستي آنها بيشتر و به عهدنامه‌اي كه امضا كردند، پايبند باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)