مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد برخی از بازیکنان این تیم بی‌تفاوت هستند.

 

 کاظم سید‌علیخانی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در کارهای گروهی ناهماهنگ است و به نظر می‌رسد یک سری مسائل در تیم وجود دارد که نمی‌توانند نتیجه بگیرند.

 

بازیکنان کمی بی‌تفاوت هستند و می‌بینیم در نفراتی که روی نیمکت نشستند بی‌تفاوتی وجود دارد. تعطیلات لیگ فرصت خوبی است که تیم مشکلات خود را رفع کند و ژوزه بتواند ترکیب اصلی را بشناسد.

 

وی افزود: واقعا نمی‌دانم مشکل تیم چیست. انصاری‌فرد که سال گذشته آقای گل شد معلوم نیست چرا نمی‌تواند نمایش خوبش را در پرسپولیس ادامه دهد. خط هافبک نمی‌تواند چهار حرکت ساده را انجام دهد و باید به این مسائل رسیدگی شود.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برخی کم‌کاری بازیکنان را مطرح می‌کردند که امیدوارم صحت نداشته باشد. اگر بازیکن احساس مسئولیت کند باید شرایط خودش را در زمین و حتی بیرون زمین حفظ کند.

 

سید‌علیخانی در مورد اینکه آیا تعویض مربی می‌تواند پرسپولیس را از این وضعیت خارج کند، گفت: اگر بخواهند سرمربی را عوض کنند و یکی دیگر را بیاورند باز هم شرایط فرقی نمی‌کند. ابتدای فصل که برای انتخاب مربی در جلسه‌ حضور یافتیم همه به غیر از یکی دو نفر خواستار حضور مربی ایرانی بودند. آن یکی دو نفر هم به دلیل اینکه ترس این را داشتند که در صورت عدم نتیجه‌گیری مربی ایرانی هواداران اعتراض کنند با حضور مربی خارجی موافق بودند.

 

سیدعلیخانی اضافه کرد: حالا که ژوزه آمده باید از او حمایت کنیم و حداقل تا نیم‌فصل به او فرصت‌ دهیم. آن موقع که رزومه این مربی را مقابل ما گذاشتند یک فرد عادی هم با توجه به نتایجی که او کسب کرده بود این انتخاب را انجام می‌داد. ژوزه در تیم‌های قبلی‌اش نتایج بسیار خوبی کسب کرده و کارنامه خوبی دارد.

 

وی با اشاره به مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: رویانیان شناخت خوبی از فوتبال ندارد. مشاوران و افرادی که به او خط می‌دهند، یا آگاهی ندارند یا اهدافی را برای زمین زدن تیم یا منافع شخصی خود دنبال می‌کنند. اطرافیان رویانیان به او مشاوره خوبی نمی‌دهند و همین مسئله باعث شده تیم در برخی موارد دچار مشکل شود.

 

سید‌علیخانی در مورد کمیته فنی و تاثیر آن تصریح کرد: کمیته فنی زمانی می‌تواند تاثیر داشته باشد که شرح وظایفش مشخص باشد. در این کمیته نفراتی از نسل اول، دوم‌ و سایر نسل‌های پرسپولیس انتخاب شده‌اند اما حضور برخی افراد در کمیته فنی اصولی نیست و نمی‌توانند در تصمیمات حضور خوبی داشته باشند.

 

وی گفت: کمیته فنی باید با یکدیگر هماهنگ باشد و افراد منافع خود را در تصمیم‌گیری‌ها در نظر نگیرند. اعضای کمیته باید در تمرینات حضور یابند و کار را از نزدیک زیر نظر بگیرند. از طرف دیگر باید ببینیم آیا سرمربی هم به کمیته فنی نیاز دارد و از تصمیمات آنها استقبال می‌کند یا نه چرا که کمیته فنی حضور دخالت‌کننده ندارد و تنها قصد دادن مشاوره دارد. به نظر من در کمیته فنی اصلا هماهنگی وجود ندارد و یکپارچگی‌ای که باید وجود داشته باشد بین آنها نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)