مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برگزاری نخستین نشست اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: ترکیب خوبی را دیدم و امیدوارم شاهد اقدامات تاثیری گذاری از سوی اعضا برای باشگاه باشیم.

 

محمد رویانیان در خصوص محورهای اصلی که در نخستین جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد، اظهار داشت: بررسی عملکرد تیم و بررسی انتظارات وزیر ورزش و جوانان از هیات مدیره باشگاه جزو محورهای اصلی مطرح شده در این نشست بود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در این جلسه هماهنگی هایی که  باید بین اعضای هیئت مدیره وجود داشته باشد نیز مطرح شد. اعضای هیئت مدیره در این نشست همچنین تصمیم گرفتند که بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه داده و آنها نیز با تمام توان حمایت کنند. ضمن اینکه قرار شد رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در جلسه آینده اعضا که حداکثر طی یک هفته آینده برگزار خواهد شد، تعیین شود.

 

رویانیان تصریح کرد: در مجموع ترکیب خوبی را از اعضای باتجربه و تاثیر گذار در هیئت مدیره دیدم که باعث می شود در آینده ای نزدیک شاهد هیئت مدیره قدرتمندی در پرسپولیس باشیم.

 

اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه توسط وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند که براساس آن فداحسین مالکی و مهدی تاج به جمع محمد رویانیان، محمدحسین نژادفلاح و علی پروین اضافه شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)