مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انصرافش از پذیرش ریاست هیئت مدیره گفت: نمی‌خواستم همه مسائل روی دوش من باشد.

 

 محمد رویانیان درباره انصرافش از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جا دارد از تک تک اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آقایان نژادفلاح، تاج، مالکی و پروین تشکر ویژه‌ای داشته باشم که نگاه مثبتی به من داشتند.

 

اگر بخواهم رئیس هیئت مدیره پرسپولیس باشم کار برایم سخت و فشار کاری‌ام چندین برابر می‌شود. نمی‌خواستم همه مسائل روی دوش من باشد و می‌خواهم به پرسپولیس خدمت کنم و کوتاهی نکنم.

 

وی ادامه داد: فکر زیادی در خصوص حضور به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کردم اما نمی‌توانم این مسئولیت را برعهده بگیرم. پس از بررسی‌هایی که داشتم به این نتیجه رسیدم که اگر بخواهم هم مدیرعامل باشم و هم رئیس هیئت مدیره شاید از نظر قانونی دچار مشکلاتی شویم که البته این موضوع هم باید بررسی شود.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: به عنوان مدیرعامل یک رای دارم و اگر هم رئیس هیئت مدیره باشم فقط یک رای دارم پس بهتر است فرد دیگری پست ریاست هیئت مدیره را بر عهده بگیرد. به زودی با وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای شرکت خواهم کرد تا یکی دیگر از عزیزان این پست را قبول کند. همچنین جلسه‌ای با سجادی نیز برگزار و در خصوص مسائل تصمیم گرفته شده صحبت می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سجادی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است گفت: سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان و امور حرفه‌ای وزارت زیر نظر ایشان است. ما هم پرسپولیسیم و زیر نظر وزارت ورزش هستیم.

 

رویانیان اظهار داشت: به زودی رئیس هیئت مدیره را انتخاب خواهیم کرد اما باید اعلام کنم اعضای هیئت مدیره با یکدیگر متحد و یکدل شدند تا صادقانه و عاشقانه برای پرسپولیس کار کنند. تک تک اعضا به جزء علی پروین این قول را به هواداران داده‌اند که به هیچ عنوان از هیچ تلاشی دریغ نکنند. علی پروین هم خودش برای پرسپولیس است و نیازی به قول دادن ندارد، چون ایشان در کنار پرسپولیس بوده و غیر از موفقیت این تیم و سربلندی آن چه در طول بازی کردنش و مدیریتش به مسئله دیگری فکر نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)