مرجع خبری پرسپولیس : علي منصوري كه در نامه اي به فيفا مشكلات انتقال امير عابدزاده به پرسپوليس را گزارش داده است، گفت: نمي خواهم كار به شكايت رسمي كشيده شود چون اين كار عابدزاده را عقب مي‌اندازد.

 

مديرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز درباره آخرين وضعيت انتقال امير عابدزاده به پرسپوليس گفت: درباره مبلغ اين انتقال با مسئولان پرسپوليس به توافق رسيده‌ايم، اما هنوز هيچ پولي به ما پرداخت نشده است.

 

به همين دليل من در نامه‌اي مساله را به فيفا گزارش دادم كه آنها بلافاصله پاسخ من را دادند و گفتند كه تنها راه من شكايت رسمي از پرسپوليس است. من معتقدم كه شكايت كردن باعث عقب ماندن عابدزاده مي‌شود و من به همين دليل صبر مي‌كنم و هنوز قصد شكايت از پرسپوليس را ندارم.

 

منصوري در ادامه افزود: آقاي رويانيان لطف كرد و امروز به من زنگ زد تا درباره اين مساله صحبت كنيم. من به ايشان گفتم كه هر كمكي از دستم برآيد براي پرسپوليس انجام مي‌دهم، چون مي‌دانم كه اين باشگاه با مشكلاتي روبرو است، اما اين كمك‌ها بايد معقولانه باشد، چون من هم بايد به هيات مديره باشگاه و شركايم پاسخگو باشم. ضمن اين كه مبلغ قرارداد عابدزاده نسبت به آنچه اول مطرح شده بود بسيار كاهش يافته و حتي بخشي از اين مبلغ را شخصا به صورت نقدي به باشگاه بلوز دادم تا شركا اعتراضي نكنند.

 

مديرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز ادامه داد: از طرف باشگاه و مسئولان ليگ تحت فشار هستم كه اين مساله را هر چه سريع‌تر حل كنم و من هم نامه‌اي را كه به فيفا نوشته‌ام به آنها نشان دادم كه بدانند پروسه حل مشكل را شروع كرده‌ام و تا جايي كه بتوانم سعي مي‌كنم كار به شكايت نكشد. سيستم‌ اينجا به گونه‌اي است كه وقتي توافقي صورت مي‌گيرد انجام آن به آينده موكول نمي‌شود.

 

وي همچنين درباره مبلغ توافق شده براي انتقال عابدزاده به پرسپوليس گفت: من در جريان قراردادهاي باشگاه پرسپوليس با بازيكنانش نيستم و نمي‌دانم كه چه مبالغي به آنها پرداخت شده است، بنابراين درباره مبلغ قرارداد عابدزاده صلاح نمي‌دانم كه چيزي بگويم و بهتر است اين سوال را از آقاي رويانيان بپرسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)