مرجع خبری پرسپولیس : نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: حضور هواداران پرسپولیس در مسابقات لیگ دو و میدانی که فردا در سالن آفتاب تهران برگزار می شود به من انگیزه می دهد.

 

احسان حدادی افزود: قرار بود روز جمعه در مرحله آخر مسابقات لیگ جهانی الماس شرکت کنم اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دو و میدانی ایران در روز پنجشنبه و عدم موافقت فدراسیون دو و میدانی با تغییر زمان این مسابقات عملا این امکان وجود نداشت که پنجشنبه در ایران مسابقه دهم و جمعه هم در بروکسل.

 

در مجموع پس از مشورت با مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتم در لیگ دو و میدانی شرکت کنم و امیدوارم بتوانم در حضور هواداران پرسپولیس پرتاب خوبی داشته باشم.

 

حدادی تصریح کرد: دو سال بود که در لیگ دو و میدانی ایران حضور نداشتم. متاسفانه در این دو سال تیمی نبود که قراردادی با من ببندد و از نظر مالی خواسته های بنده که منطقی و معمولی هم بود را بپذیرد اما خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با مدیریت آقای رویانیان این طلسم را شکست و من خوشحالم که در کشورم مسابقه می دهم. متاسفانه بنده فقط سالی یک بار و آن هم در مسابقات قهرمانی کشور در ایران به میدان می رفتم. این خیلی بد بود که مدام در خارج از ایران مسابقه دهم اما شرایط حضورم در ایران فراهم نباشد و حالا خوشحالم که در کشورم و پس از دو سال در مسابقات لیگ شرکت می کنم.

 

قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو درباره وضعیتش در لیگ ایران گفت: برادران صمیمی هم فردا در مسابقات شرکت می کنند. محمد صمیمی نایب قهرمان بازی های آسیایی است و محمود صمیمی هم دارنده مدال طلای ارتش های جهان. این نشان می دهد که آنها ورزشکاران مطرحی هستند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

پرتابگر پرسپولیس درباره انتظارش از هواداران پرسپولیس گفت: من مخلص آنها هم هستم و انتظار خاصی هم ندارم. از وقتی هم به پرسپولیس آمده ام لطف و محبت آنها شامل حال بنده شده و هر جا که می روم ابراز لطف کرده و حمایتم می کنند. من قبل از پیوستن به پرسپولیس هم علاقه ام به این باشگاه کتمان نکرده بودم و حالا امیدوارم که روز پنجشنبه شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم. حضور آنها به من انگیزه می دهد. بنده در مسابقات المپیک در حضور 80 هزار تماشاگر مسابقه دادم. در مسابقات لیگ جهانی الماس و جایزه بزرگ هم شاهد حضور انبوه تماشاگران هستیم. حالا خیلی خوب می شود که برای اولین بار در ایران سالن آفتاب که گنجایش پنج هزار نفری دارد پر شود. من می دانم که هواداران پرسپولیس علاقه ویژه ای به فوتبال دارند اما امیدوارم آنها پنجشنبه تنهایم نگذارند و بیایند و از دو و میدانی هم لذت ببرند. حضور هواداران پرسپولیس قطعا برای سایر ورزشکاران هم جذاب است.

 

احسان حدادی در پایان گفت: پس از مسابقات لیگ دو و میدانی عازم استونی می شوم تا در مسابقات جایزه بزرگ با نام پرسپولیس به میدان بروم. من امیدوارم که بتوانم انتظارات هواداران پرسپولیس و جامعه ورزش را برآورده کنم و بار دیگر از حمایت های باشگاه پرسپولیس و شخص آقای رویانیان کمال تشکر و امتنان را دارم.

 

گفتنی است؛ مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور فردا از ساعت 17 در سالن آفتاب تهران واقع در خیابان دماوند، چهارراه خاقانی، میدان چایچی، روبروی فروشگاه رفاه برگزار می شود. مسابقات پرتاب دیسک هم از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)