مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط اینطور نمی ماند. ما خودمان هم باورمان نمی شود که چنین نتایجی گرفته ایم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ رضا نورمحمدی افزود: شکی ندارم شرایط پرسپولیس تغییر می کند. اصلا ممکن نیست اوضاع اینطور بماند. ما اصلا باورمان نمی شود که اینطور نتیجه گرفته ایم.

 

تا اینجا تمام توانمان را گذاشته ایم و از اینجا به بعد هم هر کاری لازم باشد انجام می دهیم که بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه واقعی آن برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

وی ادامه داد: هیچوقت فکرش را هم نمی کردیم که با این وضعیت روبرو بشویم. البته انتظارش را داشتیم که در چند هفته اول با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم با مشکلاتی روبرو بشویم اما اینکه بخواهد اینطور ادامه پیدا کند غیر ممکن است. همه امکانات برای تیم فراهم شده و جای اما و اگر نیست که این بازی ها واقعیت پرسپولیس نبود.

 

مدافع میانی پرسپولیس تصریح کرد: اگر جلوی فولاد اهواز می بردیم، الان همه چیز تمام شده بود. همه حرف ها فرق می کرد. این تیم فقط یک پیروزی می خواهد تا از این حال و هوا خارج شود. حیف شد که جلوی فولاد آن گل را دریافت کردیم. یک لحظه غفلت باعث شد تا خروج ما از این شرایط عقب بیفتد.

 

نورمحمدی در پایان گفت: این تعطیلی فرصتی است تا خودمان را جمع و جور کنیم. البته ای کاش ملی پوشان هم بودند. این مساله روی هماهنگی تاثیر می گذارد ولی به هر حال باید با این شرایط کنار بیائیم. امیدواریم با پیروزی در بازی بعد، این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)