مرجع خبری پرسپولیس : جعفر كاشاني مي‌گويد كميته فني پرسپوليس مي‌تواند نقش مهمي در باشگاه پرسپوليس بازي كند و برخلاف بعضي پيشكسوتان معتقد است كميته فني كشك نيست!

 

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس درباره نقش كميته فني اين باشگاه در نتايج اخير سرخ‌پوشان و آينده ژوزه گفت: كميته فني نهادي است كه در همه سازمان‌ها وجود دارد و در واقع افراد نخبه در آن جمع مي‌شوند تا براي پيشرفت آن سازمان با هم تلاش و همفكري كنند.

 

وي افزود: در حال حاضر پرسپوليس بيشتر يك تيم است تا يك باشگاه. افراد بسيار زيادي هستند كه مي‌توانند به پرسپوليس كمك كنند. كميته فني هم نياز به زمان دارد تا بتواند مشكلات را بررسي كند.

 

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه به عنوان مشاور مديرعامل باشگاه پرسپوليس تا به حال چه پيشنهاداتي به او داشته گفت: افراد زماني موثر هستند كه نتايج افكار و رفتارشان در تصميم‌هايي كه گرفته مي‌شود، مشهود باشد. باشگاه پرسپوليس خانه ماست. اين پست‌ها مهم نيستند. قطعا هدف ما نبايد اين باشد كه فقط با هم صحبت كنيم. البته من با رويانيان چندين ساعت صحبت كرده‌ام. همه مي‌خواهيم به پرسپوليس كمك كنيم. كار بزرگ، افكار بزرگ نياز دارد. بايد منيت‌ها را كنار بگذاريم و با استفاده از امكانات و مصالحي كه در باشگاهي مثل پرسپوليس هست، براي موفقيت آن تلاش كنيم.

 

كاشاني درباره اين صحبت برخي پيشكسوتان پرسپوليس كه گفته بودند كميته فني يعني كشك گفت: اصلا هم اين طور نيست. همان طور كه گفتم كميته فني در هر نهاد يكي از مهم‌ترين نقش‌ها را بازي مي‌كند و افراد نخبه كه در آن جمع مي‌شوند، براي پيشرفت و بهبود امور با هم كار مي‌كنند. باشگاه پرسپوليس از نظر فني در هر زمينه افراد قدرتمند و تحصيل‌كرده‌اي در خود دارد كه مي‌توانند به آن كمك كنند.

 

وي افزود: رد و بدل شدن كلمات اگر تاثير نداشته باشد هيچ ارزشي ندارد. دو باشگاهي مثل پرسپوليس و استقلال بر جامعه تاثيرات فراهنگي مي‌گذارند به همين خاطر بايد از حالت تيم بودن خارج شوند. اميدوارم اين دو باشگاه بالاخره خصوصي شوند چرا كه وقتي اين كار انجام شود، اهداف باشگاه روشن مي‌شود و از بهترين نخبگان هم در امور باشگاه استفاده مي‌شود. وقتي يك باشگاه به معناي واقعي داشته باشيم همه ارگان‌ها پاسخگو مي‌شوند. اما وقتي كه تيم داشته باشيم، همين مي‌شود كه كميته فني نقش كم‌رنگي دارد.

 

مشاور رويانيان درباره اضافه شدن اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس گفت: هيات مديره به تنهايي نمي‌تواند كار مثبتي انجام دهد. اميدوارم افرادي كه در هيات مديره حضور دارند در خدمت باشگاه و موثر باشند و فقط حضور تشريفاتي نداشته باشند. اين نيازمند اين است كه نگاه مسئولان به ورزش عوض شود. ما 30 سال است كه از خصوصي شدن باشگاه‌ها صحبت مي‌كنيم اما در ابتدا بايد جايگاه ورزش ما در نظام مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)