مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته‌ پزشكي و سلامت باشگاه پرسپوليس از احتمال فسخ قرارداد روبرتو سوسا هافبك دفاعي اين تيم خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پرفسور فرهاد فريد رييس كميته‌ پزشكي و سلامت باشگاه پرسپوليس، درباره آخرين وضعيت روبرتو سوسا براي همكاري با باشگاه پرسپوليس، اظهار كرد:

 

سوسا قبل از عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس تا آخر فصل در رقابت‌هاي ليگ برتر پرتغال بدون هيچ گونه مصدوميتي از ناحيه مينيسك پا در اين تيم بازي كرد و زماني كه به باشگاه پرسپوليس پيوست از ناحيه منيسك پا يا رباط صليبي مصدوم نبود بلكه در هفته‌ سوم رقابت‌هاي ليگ برتر دچار آسيب ديدگي‌ شد.

 

وي افزود: سوسا در يازدهم مرداد پيش من آمد. پس از انجام MRI تشخيص دادم كه از ناحيه رباط صليبي دچار پارگي است بنابراين بلافاصله بايد تحت عمل جراحي قرار مي‌گرفت، ولي وي از انجام عمل امتناع كرد و گفت چون پس از انجام عمل به مدت هفت ماه قادر به بازي در رقابت‌هاي ليگ برتر نخواهد بود، دوست داشت اين جراحي در كشور خودش انجام شود و تمايلي به انجام اين عمل در ايران نداشت.

 

فريد تاكيد كرد: طي جلسه‌اي كه امروز سوسا به همراه كادر پزشكي با رويانيان در باشگاه پرسپوليس خواهد داشت، در رابطه با آخرين وضعيتش براي فسخ قرارداد يا احتمال همكاري‌اش با باشگاه نظر نهايي خود را اعلام خواهد كرد، اما در عين حال در صورتي كه تمايل به انجام عمل جراحي در ايران نباشد، لزومي براي حضور وي در باشگاه ديده نمي‌شود.

 

فريد افزود: سوسا درخواست داشته قراردادش با پرسپوليس فسخ شود و حالا قرار شده رويانيان پس از گفت‌وگو با اين بازيكن در اين‌باره تصميم‌گيري كند.

 

رييس كميته‌ پزشكي و سلامت باشگاه پرسپوليس همچنين در رابطه با وضعيت كئون بازيكن كره‌اي باشگاه پرسپوليس كه به مدت دو هفته است با اين تيم قرارداد بسته، اظهار كرد: تست پزشكي و سلامت وي از سوي فدراسيون فوتبال مورد تاييد قرار گرفته است و هم اكنون كارت پزشكي براي وي صادر شده، اما هنوز من هيچ تستي از لحاظ سلامت بر روي وي انجام ندادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)