پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس و کارشناس فوتبال کشور با مهم دانستن دیدار دوستانه مقابل لیتوانی، گفت: پیروزی در این بازی روحیه بازیکنان را افزایش داد و سبب شد تا آنان با شرایطی ایده آل تری به استقبال مراکش بروند.

«محمود کلهر» روز شنبه در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام جهانی روسیه، گفت: «کارلوس کی روش» سرمربی بسیار حرفه ای است و بهتر از هر کس دیگری نقاط ضعف و قوت تیم ملی را می داند. پس از دیدار مقابل ترکیه که به خوبی نقاط ضعف تیم ملی را نشان داد بازی با لیتوانی و پیروزی در این مسابقه برای بالا رفتن روحیه بازیکنان اهمیت فراوانی داشت.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم تیم ملی دعوت نشدن برخی مهره های کلیدی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب نهایی است و همین موضوع باعث افزایش انتقادها از کی روش شده است.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی روش باید تعامل بیشتری با مربیان ایرانی داشته باشد تا بتواند تا پیش از شروع جام جهانی نقاط ضعف تیم ملی را به طور دقیق بر طرف سازد. مطمئن باشید مربیان ایرانی به خوبی از شرایط بازیکنان آگاهی دارند و در کنار این مساله دلسوز تیم ملی هستند.
وی در رابطه با دیدار دوستانه مقابل ترکیه نیز گفت: برخلاف بسیاری از کارشناسان دیدار مقابل ترکیه بهترین بازی ما بود و به خوبی نقاط ضعف تیم ملی مشخص شد. در این دیدار متوجه شدیم جای خالی «سید جلال حسینی» به عنوان یک رهبر در خط دفاعی کاملا احساس می شود و همچنین نیاز به یک هافبک دفاعی تخصصی داریم.
کلهر اظهار داشت: در کنار حسینی، «وریا غفوری» هم می توانست به ترکیب تیم ملی بازگردد تا در سمت راست خط دفاعی کمک حال کی روش باشد.
وی در رابطه با تغییرات زیاد کی روش در ترکیب تیم ملی در دیدار مقابل ترکیه اظهار داشت: هدف او از این تغییرات رو نشدن دستش برای تیم های رقیب در جام جهانی بود، اما به اعتقاد من او باید در مقابل ترکیه ترکیب نهایی خود را بازی می داد.
بازیکن اسبق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران با اشاره به وضعیت سه دروازه بان تیم ملی برای حضور در جام جهانی، تصریح کرد: هر سه گلر ما در شرایط مساوی قرار دارند، اما تصور می کنم کی روش در جام جهانی از «رشید مظاهری» که عملکرد بسیار خوبی در ذوب آهن داشته است، استفاده کند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی هفتم خرداد ماه در شهر استانبول مقابل ترکیه، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به جدایی برخی بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: اگر پرسپولیس تمام نفرات خود را برای فصل آینده حفظ می کرد به طور حتم با مشکل روبه رو نمی شد، اما متاسفانه نفرات تاثیرگذاری از این تیم جدا شدند و این موضوع می تواند برای تیم مشکل ساز شود.
وی تاکید کرد: به اعتقاد من «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس در خصوص «محسن مسلمان» اشتباه بزرگی مرتکب شد و این بازیکن آنقدر ارزشمند بود که جا داشت سرمربی پرسپولیس با تعامل بیشتری با این بازیکن برخورد می کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)