جمعه 23 اسفند (17:45)

مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز پیگیری شد .

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس  تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از ساعت 10 و 30 دقيقه در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به دويدن و گرم كردن زير نظر كاستا و حركت با توپ پرداختند. سپس در نيمه زمين به حركت با توپ و دريبل زدن با موانع فرضي پرداختند. در مرحله بعدي استارت‌هاي كوتاه و بلند زدند.

* ايوان پتروويچ به دليل خستگي اختصاصي تمرين كرد.
.
* ميثاق معمارزاده پس از مدت ها پا به توپ شد و دقايقي پس از حضور در تمرينات گروهي به صورت اختصاصي با پتروويچ به دويدن پرداخت.

گزارش جزئیات تمرین هم آپدیت شد، روی ادامه مطلب کلیک کنید…

بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود تمرينات كار با توپ را در نيمه‌اي از زمين به صورت گروهي انجام دادند و هر از چندگاهي حين اين تمرين به زدن روپايي روي مي‌آوردند.

بازيكنان پس از اين مرحله در قالب چند گروه برنامه‌ي دريبل زدن را انجام دادند و سپس به دو گل تقسيم شده و در دو نيمه‌ي زمين تمرينات حفظ توپ را مرور كردند.

بازيكنان پرسپوليس در ادامه در همين قالب گروه‌بندي تمرينات خود را تغيير داده كه گروهي در قالب دو تيم برنامه‌ي حمله به سمت دروازه و ممانعت از آن را انجام مي‌دادند و گروه ديگر زيرنظر وينگادا روي ارسال سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه متمركز شدند.

در آخرين مرحله از تمرين امروز پرسپوليس بازيكنان در انتهاي زمين و در فضايي كوچك به صورت چند گروه، چند گروه دوي سرعتي به طول 10 متر و به صورت رفت و برگشت را انجام دادند. هر بازيكن در هر مرحله حدود 100 متر را به صورت سرعتي بايد مي‌دويد.

تمرينات امروز پرسپوليس در ساعت 12 و 30 دقيقه به پايان رسيد.

مازيار زارع تنها غايب امروز تمرينات پرسپوليس بود. در تمرينات امروز ميثاق معمارزاده و ايوان پتروويچ به صورت اختصاصي تمرين مي‌كردند.

در پايان تمرين امروز وينگادا به تنهايي محسن الياسي دروازه‌بان ذخيره‌ي پرسپوليس را تمرين مي‌داد.

تيم فوتبال پرسپوليس يكشنبه براي ديدار با الشباب راهي عربستان مي‌شود.
* مازيار زارع به دليل همراهي تيم ملي ايران و حميد علي عسگر به دليل همراهي تيم اميد در تمرين امروز غايب بودند.

* حدود 100 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. آنها مانند روز گذشته عليه محسن بنگر، مدافع تيم فوتبال سپاهان به دليل اظهاراتش عليه پرسپوليس شعار سر دادند. آنها همچنين به رحمان رضايي لقب مرد آهنين دادند.

* افشين پيرواني تاكيد زيادي بر حفظ توپ داشت و از بازيكنان خواست به دنبال رفع مسئوليت نباشد.

* احمدرضا عابدزاده تمرينات ويژه‌اي را براي عليرضا حقيقي در نظر گرفته بود.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 12 و 10 دقيقه به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)