خبرگزاری پرسپولیس : دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی پیش از بازی با ازبکستان صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی پیش از بازی با ازبکستان صبح امروز (شنبه) از ساعت 10:40 با حضور 23 بازیکن در زمین شماره «یک» کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

بازیکنان حاضر در این تمرین عبارت بودند از: سید مهدی رحمتی، سوشا مکانی، رحمان احمدی، حسین ماهینی ، سید جلال حسینی، محمد نصرتی، علیرضا عباس‌فر، قاسم دهنوی، شجاع خلیل زاده، علی کریمی ، محمد رضا خلعتبری، محمد نوری، پژمان نوری، احسان حاج صفی، جواد نکونام، خسرو حیدری، پژمان منتظری، کریم انصاری فرد، مهرداد پولادی، میلاد نوری، جلال رافخایی، احمد حسن زاده و یعقوب کریمی.

برخی از این بازیکنان در اولین جلسه تمرین تیم ملی(دیروز) حضور نداشتند، امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در ابتدای تمرین بازیکنان را جمع کرد و توضیحاتی را درباره برنامه امروز و مسیر تمرینات تیم ملی تا بازی با ازبکستان داد.

ملی‌پوشان حدود نیم ساعت زیر نظر مربی بدنساز تیم خودشان را گرم کرده و تمرینات بدنسازی را انجام دادند.

نرمش ، حرکات کششی، پاسکاری‌های دو به دو و گروهی در حال حرکت، حرکات زیگزاگی ، استارت‌های کوتاه و بلند ، استارت‌های کوتاه به صورت رفت و برگشت در قالب گروه‌های سه نفره و … از جمله برنامه‌های بدنسازی بازیکنان بود.

آنها سپس در مرکز میدان روی پاس کاری‌های گروهی تمرکز بیشتری داشتند. بعد از آن کی‌روش ملی‌پوشان را به سه گروه آبی، نارنجی و سبز تقسیم کرد.

دو گروه از این بازیکنان در زمین کوچک با دروازه‌های بزرگ مقابل هم فوتبال بازی کردند. یک گروه هم به صورت چرخشی همراه با مربی بدنساز تیم انواع تمرینات بدنسازی را مرور کرد.

خسرو حیدری و احمد حسن زاده از ابتدای این بخش تمرینی از گروه جدا شده و به صورت اختصاصی تمرین کردند، آنها بعضا با یکدیگر پاسکاری‌های دو به دو انجام می‌دادند و در تمرین دادن دن کاسپار به دروازه‌بانی که فوتبال بازی نمی‌کرد، او را کمک می‌کردند.

این بخش تمرینی تا پایان برنامه‌های امروز ادامه داشت. کی‌روش ، سیموئز، امید نمازی و مارکار آقاجانیان به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند و کی‌روش بر خلاف زمان‌هایی که بازی را متوقف می‌کرد و نکات تاکتیکی را گوشزد می‌نمود، در جریان این بازی تمرینی تنها نظاره گر عملکرد ملی‌پوشان بود. فقط امید نمازی بود و بعضا آقاجانیان که بازیکنان را تشویق به بازی با سرعت بیشتر می‌کردند.

 

* تمامي ملي‌پوشان با لباس‌هاي آبي رنگ تمرين امروز را پشت سر گذاشته و تنها دروازه‌بانان لباس قرمز مي پوشيدند که پيراهن و شلوار مهدي رحمتي به صورت يک دست سرخ جلب توجه مي‌کرد.

* سوشا مکاني در ابتداي تمرين لباسي متفاوت با ديگر دروازه‌بانان پوشيده بود که بلافاصله به رختکن رفت و آن را عوض کرد.

* لژيونرهاي دعوت شده به تيم ملي در تمرين امروز حضور نداشتند و قرار است طي چند روز آينده در تمرينات تيم ملي شرکت کنند.

* هنگامي که بازيکنان مشغول بازي درون تيمي بودند علي کريمي در خصوص وضعيت جدول با بازيکنان صحبت مي‌کرد و معتقد بود در صورت پيروزي يک بر صفر مقابل ازبکستان هم صعود تيم ملي به جام جهاني نزديکتر و راحت‌تر خواهد بود.

تمرینات امروز ساعت 12 به پایان رسید. پیش از شروع تمرین کی‌روش و نمازی مقابل هم تمرین پاسکاری انجام دادند. 10 نفر تمرین امروز ملی‌پوشان را تماشا کردند.

تیم بانوان هم در زمین شماره «2» حین تمرینات تیم ملی تمرین می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)