مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه به این تیم آمدم پشیمان نیستم، تصمیمی بود که خودم گرفتم و پای آن ایستاده ام.

 

حسین هوشیار در خصوص مصدومیتش در بازی مقابل راه آهن گفت: در برخوردی که با عباسفرد داشتم تاندون دستم کش آمد و به خاطر درد شدید و خونریزی، پزشک تیم تشخیص داد که دچار شکستگی شدم و باید تعویض شوم.

 

بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شد شکستگی وجود ندارد اما باید سه هفته استراحت کنم. در حال حاضر درد زیادی دارم و چون دستم را آتل بستم نمی توانم پرسپولیس را همراهی کنم.

 

وی افزود: نیمه دوم بازی با راه آهن را ندیدم چرا که تا ساعت 9 شب مشغول عکس برداری بودم و هم برای تست دوپینگ حاضر شدم. بعد از بازی با میثاق تماس گرفتم و او گفت در رختکن دچار افت شدید فشار خون شده و از حال رفته است. بازیکنان پرسپولیس برای خارج شدن از بحران با جان و دل بازی می کنند اما مشکل تیم ما خستگی است چون در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بازی های زیادی انجام دادیم.

 

هوشیار ادامه داد: نمی دانم چرا پرسپولیس زیاد گل می خورد، کارشناسان باید بازی های تیم را آنالیز کنند اما همه تقصیرات به گردن دروازه بان های تیم نیست.

 

گلر پرسپولیس در خصوص شایعه قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم گفت: من با پرسپولیس قرارداد 3 ساله امضا کردم که هنوز 2.5 سال دیگر از آن باقی مانده است، این ها شایعاتی است که از سوی روزنامه ها مطرح می شود و به آن توجه نمی کنم.

 

وی در خصوص اینکه آیا از پیوستن به پرسپولیس پشیمان نیست؟ گفت: پشیمان نیستم چون این تصمیمی بود که خودم گرفتم و پای آن ایستاده ام. نمی دانم چرا شرایط برای گلرهای پرسپولیس اینگونه شد، اما مطمئن باشید وقتی تیمی گل می خورد همه بازیکنان مقصر هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)