مرجع خبری پرسپولیس : رييس باشگاه اوساسونا اعلام كرد جواد نكونام به طور قطع از اين تيم جدا خواهد شد.

 

ميگل آرچانكو رييس جديد باشگاه اوساسونا روز پنجشنبه در نشست خبري خود درباره ادامه همكاري اين باشگاه با جواد نكونام، گفت: تقريبا به طور صددرصد مي‌توانم بگويم كه نكونام از ما جدا خواهد شد.

 

مارتين گونزالس و خوزه گومز نمايندگان ما در مادريد در يكي، دو روز آينده با نماينده نكونام صحبت خواهند كرد تا دو طرف به بهترين توافق ممكن براي جدايي نكونام دست پيدا كنند.

 

وي با اشاره به اين كه نكونام قطعا اوساسونا را ترك خواهد كرد، گفت: در نخستين فصل حضور نكونام در اوساسونا او فراتر از انتظار ظاهر شد و همه ما را شگفت زده كرد، اما در آن فصل و فصل‌هاي بعد مي‌توانستيم دو نكونام داشته باشيم. اين بدين معني است كه شايد نكونام مي توانست بهتر هم ظاهر شود. البته يكي ديگر از دلايل جدايي نكونام اين مي‌تواند باشد كه او از حضور در اوساسونا خسته شده است.

 

رييس جديد باشگاه اوساسونا در ادامه گفت: مارتين گونزالس در حال پيگيري كارها است تا جايگزين خوبي در خط هافبك براي نكونام پيدا كند. در اين صورت باشگاه با جذب يك بازيكن جديد دست به اقدامي مي زند كه هم فني است و هم به اوضاع اقتصادي باشگاه كمك مي‌كند. در حال حاضر به دليل وضعيت مالي خاصي كه باشگاه دارد و مشكلات اقتصادي نمي‌توانيم دستمزد نكونام را پرداخت كنيم.

 

آرچانكو كه بيستمين رييس باشگاه اوساسونا محسوب مي‌شود، درباره جدايي نكونام گفت: هر باشگاهي كه نكونام را مي‌خواهد بايد 2.5 ميليون يورو بابت رضايت نامه اين بازيكن به اوساسونا بپردازد و ما اميدواريم كه اين پول را به دست آوريم. با اين حال در چنين شرايطي مخارج و دريافت‌ها غير قابل پيش‌بيني است.

 

رييس باشگاه اوساسونا درباره وضعيت ديگر بازيكن ايراني اين باشگاه يعني مسعود شجاعي هم گفت: مسعود هم وطن جواد است و هر دو ايراني هستند، اما آنها دو قرارداد مجزا دارند و در دو پست متفاوت بازي مي‌كنند و دو شخصيت كاملا جداگانه دارند.

 

باشگاه اوساسونا كه در وضعيت بد اقتصادي كنوني اسپانيا همانند ساير باشگاه‌هاي اين كشور با مشكلات مالي مواجه است، قصد دارد در آغاز فصل جديد چند بازيكن خود را به فروش برساند تا به وضع مالي خود سر و سامان دهد كه جواد نكونام هم يكي از اين بازيكنان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)