مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس از 4 بازي ابتداي فصل 4 امتياز گرفته و 8 امتياز از دست داده.

با اين حال تقريبا بيشتر توجيهات ژوزه مانوئل منطقي است و بايد به او حق داد و منتظر ماند. بعد از تعطيلات ليگ همه پرسپوليسي‌ها مي‌گويند تيم با يك برد راه مي‌افتد و همه چيز درست خواهد شد.

 

اما به نظر مي‌رسد كار مانوئل براي هماهنگ كردن تيمش و رسيدن به آنچه ايده‌آل ذهن اوست دشوار به نظر مي‌رسد.

ژوزه در حال حاضر و با جدايي 8 ملي‌پوش تيمش، 19 بازيكن در اختيار دارد كه 6 نفر از آنها جوان‌هاي رده اميد هستند. بدتر اينكه هر 8 نفر جدا شده تقريبا جزو نفرات اصلي تركيب به حساب مي‌آيند و نمي‌توان روي بقيه نفرات كار كرد و تيمي از اين نفرات را آماده بازي با داماش كرد.

در اين شرايط برنامه سه هفته آينده ليگ اعلام شده كه براساس اين برنامه پرسپوليس بايد طي روزهاي 29 مرداد، 3 و 8 شهريور سه مسابقه سنگين انجام دهد كه دو تا از آنها در هفته‌هاي پنجم و هفتم مقابل داماش و فولاد در خانه حريف برگزار مي‌شود و ديگري دربي حساس تهران است كه پيچيدگي‌ها و حساسيت‌هاي خاص خود را دارد.

در اين شرايط پرسپوليس كه بدون ملي‌پوشان خود و با تيمي نصف و نيمه آماده بازي داماش شده و بايد در چمن مصنوعي رشت رودرروي تيم تازه اوج گرفته داماش قرار بگيرد ديگر بهانه مشكل بدني و رها نشدن بدن‌ها را نخواهد داشت هر چند توجيه ناهماهنگي‌ همچنان مي‌تواند منتقدان را آرام كند.

مي‌توان اميدوار بود پرسپوليس با پيروزي مقابل داماش و بيرون آوردن گليمش از ديدار مقابل استقلال از فولاد هم سه امتياز بگيرد و روزهای سخت ابتداي فصل را فراموش كند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)