مرجع خبری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه ای تدارکاتی پس از حذف از رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 مقابل تیم ملی بوسنی به برتری دست یافت.

به گزارش مرجع خبری مسابقه تیمهای ایران و بوسنی که از ساعت 23 و 15 دقیقه چهارشنبه شب در پایتخت کشور میزبان آغاز شد در حالی با برتری سه بر دو ملی پوشان کشورمان به پایان رسید که تیم ایران در ابتدای نیمه دوم با دو گل از رقیب خود عقب افتاده بود.

نیمه اول این بازی بیشتر در میانه میدان و درگیرانه پیگیری شد اما در آغاز نیمه دوم ؛ ضعف مرکز خط دفاعی تیم ملی باعث شد تا تیم بوسنی به سرعت به دو گل پیاپی دست پیدا کند. میروسلاو بلاژویچ سرمربی بوسنی که تیمش از شانس بالایی برای صعود به جام جهانی از منطقه اروپا برخوردار است پس از جلو افتادن دو گل به برخی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت داد و پس از آن افشین قطبی با به میدان فرستادن عناصر هجومی همچون هادی نوروزی و آرش برهانی نبض بازی را در دست گرفت. 

اولین گل تیم ایران روی تلاش زیبای هادی نوروزی و ضربه وی به سمت دروازه و پس از آن ریباند به موقع مسعود شجاعی به دست آمد(79). گل تساوی را آرش برهانی چند ثانیه پس از ورودش به میدان به ثمر رساند(84)

و گل برتری ایران باز هم روی حرکت زیبای شجاعی و پاس وی به دهانه دروازه برای تیموریان و تمام کنندگی آندو به دست آمد(93).

 گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از رقابتهای مقدماتی جام جهانی خود را برای شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا آماده می کند.

امانت داری/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)