خبرگزاری پرسپولیس : مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس از نشان دادن تصاویر خطا روی بازیکنان این تیم مقابل سایپا خبر داد.

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مورد اشتباهات داوری بازی با سایپا عنوان کرد: در بازی پرسپولیس و سایپا چند بار پنالتی ما نادیده گرفته شده و فیلم ویدیوئی این تصاویر در سایت باشگاه منتشر خواهد شد.

وی افزود: در نیمه دوم یک خطای پنالتی محرز روی نورمحمدی نادیده گرفته شد و کارشناسان داوری آن را تایید کردند. خطای پنالتی روی هادی نوروزی که مشخص بود اما متاسفانه به گل منجر نشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: سه صحنه مشکوک دیگر در این بازی وجود دارد که ویدیوی آن روی سایت قرار می گیرد. در یکی از صحنه ها که عکس ‌آن هست محمد نوری قصد دارد از محوطه جریمه بلند شود اما بازیکن سایپا هر دو دست خود را روی شانه های او می گذارد و مانع بلند شدن نوری می شود و در یک صحنه هم بازیکن پرسپولیس اقدام به شوت زنی می کند که توپ به دست بازیکن سایپا برخورد می کند.

وی تصریح کرد: تصاویر تلویزیونی در این صحنه گویا نیست اما تصاویر فیلمبردار باشگاه نشان می دهد توپ ابتدا به دست یکی از بازیکنان سایپا برخورد می کند و بعد از آن یک بازیکن دیگر سایپا توپ را با دست لمس می کند یک صحنه مشکوک هم روی انصاری فرد وجود دارد. سایت باشگاه این تصاویر را می گذارد تا خود کمیته داوران آن را قضاوت کند.

قدوسی خاطر نشان کرد: سرپرست تیم پرسپولیس هم فیلم اشتباهات را به کمیته داوران می دهد تا این مسئله را رسیدگی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)