جمعه 27دی(17:19) 

مرجع خبری پرسپولیس : روته مولر تماشاگر ویژه / حمایت بازیکنان و تماشاگران از مردم مظلوم غزه

اعتراض شدید تماشاگران به عملکرد داور و حضور اریش روته مولر در ورزشگاه آزادی از نکات جالب توجه و حواشی دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان بود.

پیش از آغاز مسابقه پرسپولیس – فولاد خوزستان از سوی مدیریت باشگاههای پرسپولیس و فولاد خوزستان اطلاعیه ای در حمایت از مردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در ورزشگاه آزادی قرائت شد.

* مراسم مداحی حضرت امام حسین (ع) و یارانش پیش از آغاز مسابقه و در بین دو نیمه برگزار شد.

* پرچم بزرگ کشور فلسطین روی دستان تماشاگران و هواداران پرسپولیس در جایگاه ورزشگاه آزادی گردانده شد.

* جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آزادی آمده بودند. این جمع که تعدادشان کمتر از 200 نفر بود در جایگاه مخصوص هواداران استقلال حضور یافته بودند.

 

* علیرضا واحدی نیکبخت که در بین بازیکنان ذخیره پرسپولیس جای داشت و در نیمه دوم به میدان آمد، پیش از آغاز مسابقه به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* مقابل بازیکنان تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران پرچم هایی از طرف دو باشگاه و سازمان لیگ در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس به چشم می خورد.

* پیش از آغاز مسابقه مجتبی شیری، مهدی واعظی و حسین بادامکی به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند و از مجید جلالی اجازه حضور در زمین گرفتند. سعیدرمضانی کاپیتان تیم فولاد خوزستان در حرکتی مشابه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با مربیان تیم خوش و بش کرد.

* بازی با تاخیر 5 دقیقه ای آغاز شد ، تاخیر در آغاز مسابقه به خاطر تشابه رنگ پیراهن علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس با بازیکنان تیم فوتبال خوزستان بود که با تاکید داور دروازه بان پرسپولیس برای تعویض پیراهن خود به رختکن رفت.

* در حالی که گفته می شود بازی با فولاد خوزستان آخرین مسابقه ای است که افشین پیروانی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده خواهد داشت، هوداران این تیم در جریان بازی مقابل فولاد خوزستان به شدت این مربی را تشویق کرده و از او حمایت کردند.

* شرایط حساس تیم فوتبال پرسپولیس و تغییراتی که در مدیریت این باشگاه به وجود آمده دغدغه هواداران پرشمار پرسپولیس را به دنبال داشت. آنها در جریان بازی امروز از مدیران، مسئولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با سر دادن شعارهایی از آنها می خواستند که متحد باشند.

* مسعود زارعی پس از ماهها دوری از میدان با رهایی از بند مصدومیت امروز به ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت.

* برخلاف دیدارهای گذشته افشین پیروانی در نیمه اول بازی امروز پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت نشسته بود و نعیم سعداوی از کنار زمین سرخپوشان را هدایت می کرد.

* حسن کامرانی فر کمک داور اول این بازی که به سود تیم فوتبال پرسپولیس اعلام پنالتی کرده بود مورد اعتراض بازیکنان تیم فوتبال خوزستان قرار گرفت.

* مازیار زارع با گلزنی برابر تیم فوتبال فولاد به شدت از سوی هوداران پرسپولیس تشویق شد.

* فردین معصومی ، حمید درخشان، حسین هدایتی، عباس انصاریفرد، مجید فرخزادی، عزیز الله محمدی و اریش روته مولر از تماشاگران ویژه بازی امروز پرسپولیس – فولاد خوزستان بودند.

* احمدرضا عابدزاده مربی تیم فوتبال پرسپولیس در زمان خروج بازیکنان از زمین مسابقه زمانی که با شعارهای هوداران علیه تیم داوری روبرو شد از آنها خواست از اعتراض به داور خودداری کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)