جمعه 27دی(17:38)

مرجع خبری پرسپولیس: حواشی دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان :

پیش از آغاز مسابقه پرسپولیس – فولاد خوزستان از سوی مدیریت باشگاههای پرسپولیس و فولاد خوزستان اطلاعیه ای در حمایت از مردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در ورزشگاه آزادی قرائت شد.

پیش از آغاز مسابقه مجتبی شیری، مهدی واعظی و حسین بادامکی به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند و از مجید جلالی اجازه حضور در زمین گرفتند. سعیدرمضانی کاپیتان تیم فولاد خوزستان در حرکتی مشابه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با مربیان تیم خوش و بش کرد.

 مراسم مداحی حضرت امام حسین (ع) و یارانش پیش از آغاز مسابقه و در بین دو نیمه برگزار شد. پرچم بزرگ کشور فلسطین روی دستان تماشاگران و هواداران پرسپولیس در جایگاه ورزشگاه آزادی گردانده شد.

محمود رفيعي ، داور مسابقه تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان در دقيقه 43 با دادن كارت زرد دوم ابراهيم توره را از زمين مسابقه اخراج كرد. تماشاگران پرسپوليس به شدت به قضاوت اين داور اعتراض كردند اما احمدرضا عابدزاده به سوي تماشاگران معترض رفت و از آنها خواست كه سكوت كنند. تماشاگران پرسپولیس وی را داور اسراییلی خطاب کرده بودند!
ادامه حواشی در ادامه مطلب…

جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آزادی آمده بودند. این جمع که تعدادشان کمتر از 200 نفر بود در جایگاه مخصوص هواداران استقلال حضور یافته بودند. علیرضا واحدی نیکبخت که در بین بازیکنان ذخیره پرسپولیس جای داشت و در نیمه دوم به میدان آمد، پیش از آغاز مسابقه به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس پس از اعتراض هواداران‌ به قضاوت داوري آنها را به سكوت دعوت كرد.

سيامك سرلك بازيكن تيم فولاد خوزستان كه ميان تماشاگران آمده بود ،با يكي از پرسپوليسي‌ها روبوسي كرد و همين موضوع باعث اعتراض شماري از هواداران شد. وي در واكنش به رفتار تماشاگران دسته گلي را به سوي آنها پرتاب و جايگاه را ترك كرد.
 بين دو نيمه مسئولان ورزشگاه آزادي برنامه‌اي در حمايت از مردم غزه برگزار كردند.

فردین معصومی ، حمید درخشان، حسین هدایتی، عباس انصاریفرد، مجید فرخزادی، عزیز الله محمدی و اریش روته مولر از تماشاگران ویژه بازی امروز پرسپولیس – فولاد خوزستان بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)