مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که همراه اول از توافق رضا نوروزی با باشگاه پرسپولیس خبر می داد، خبر پارگی رباط صلیبی این بازیکن همه آرزوهای مهاجم فولاد را نقش بر آب کرد.

 

بعد از بحث‌هاي فراواني كه درباره حضور رضا نوروزي يا هادي نوروزي در ليست تيم ملي شنيده مي‌شد، مهاجم فولاد رباط صليبي پاره كرد تا براي مدتي حضور در ميادين فوتبال را از دست بدهد.

 

او كه حالا بايد با اين اتفاق تلخ دست و پنجه نرم كند، به سوالات ما پاسخ مي‌دهد.

 

خبر بدي بود، چه شد كه دچار پارگي رباط شدي؟
بعد از بازي با ملوان بندر انزلي بود كه دردي را احساس كردم و وقتي ام. آر. ‌آي گرفتم متوجه شدم دچار پارگي رباط صليبي پاي چپ شدم و واقعا در بهترين شرايط بودم كه اين اتفاق برايم افتاد. به تيم ملي دعوت شده بودم و قصد داشتم بهترين بازي‌ام را در مقدماتي جام جهاني انجام دهم.

با فولاد قرارداد داري؟
 نه قراردادم تمام شده و بايد فكري براي سال بعد بكنم.

با كدام دكتر براي عمل رباط مشورت كردي؟
 پنج‌شنبه به تهران آمدم و توسط دكتر كيهاني ويزيت شدم و قرار بر اين شد كه توسط ايشان عمل شوم.

چند ماه از فوتبال دوري و چه زماني عمل روي پايت انجام مي‌شود؟
دكتر كيهاني گفت كه 19 خرداد براي عمل بايد بستري بشوم و به احتمال قوي مي‌توانم از هفته دوازدهم بازي كنم. در هر صورت با تمام روحيه به فكر بازگشتي خوب هستم.

با مسوولان باشگاه فولاد درباره عمل و احتمال ماندن در اهواز صحبت كرده اي؟
به شكل مستقيم كه گفت‌وگو نكردم اما از طرف يكي از آشنايان پيغام داده‌اند كه همه شكل كمكي را به من مي‌رسانند و نبايد نگران شرايط باشم.

قبل از اين اتفاق با تيمي براي فصل جديد توافق كرده بودي؟
بله پيشنهادهاي زيادي داشتم اما جدي نشده بود چرا كه هنوز ليگ به پايان نرسيده … من هم قصد داشتم بعد از آخرين بازي راجع به پيشنهاد فكر كنم و تصميم بگيرم اما تمام برنامه هايم به هم خورد و بايد فكر تازه‌اي بكنم چرا كه هر تيمي بخواهد با من قرارداد ببندد عملا از هفته دوازدهم مي‌تواند از من استفاده كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)