پرسپولیس نیوز : کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس 5 هزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران ، پخش پیام نژادفلاح و خوردبین از رادیو ورزشگاه و سرود پرسپولیس را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بر اساس رایزنی های انجام شده با برخی ارگان های دولتی 5 هزار پرچم ایران تهیه شده که در بازی روز چهارشنبه بین هواداران توزیع خواهد شد. این پرچمی ها به تماشاگرانی که در روبروی جایگاه استفرار یافته اند داده خواهد شد و به هنگام مراسم شروع بازی و در برخی از دقایق مسابقه به طور همزمان در دست هواداران قرار می گیرد تا جلوه و نمای خاصی به ورزشگاه آزادی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه داده شود. تهیه این پرچمها با رایزنی های کانون هواداران محقق شده و هیچ هزینه ای به باشگاه تحمیل نخواهد شد. کانون هواداران در تلاش است پرچم های دیگری نیز تهیه کرده و تعداد پرچم های توزیع شده در بازی فردا را به 8 هزار پرچم برساند. همچنین پرچم 2400 متر مربعی پرسپولیس با فرم و شکل جدیدی فردا در استادیوم حمل خواهد شد و مشوقین باشگاه در تلاش هستند تا اقدامات لازم برای تغییر فرم این پرچم انجام شود. همچنین به ابتکار کانون هواداران تعدادی پرچم های بلند و بزرگ پرسپولیس به سبک تماشاگران کره ای در بازی فردا در اختیار مشوقین و هواداران قرار خواهد گرفت.

به گفته عباس اسماعیل بیگی پخش پیام مدیریت باشگاه آقای نژادفلاح و محمود خوردبین سرپرست تیم از رادیو ورزشگاه و پخش سرود پرسپولیس قبل از بازی و برخی برنامه های فرهنگی و سرگرم کننده در دستور کار کانون هواداران قرار گرفته و طق رایزنی های انجام گرفته همچون بازی با لخویا سیستم صوتی در استادیوم مستقر می شود و تشویق ها به صورت یکپارچه و با مدیریت از سوی سیستم صوتی انجام خواهد شد. همچنین احمدی مجری مراسم و همکاران وی برنامه هایی برای هواداران در نظر گرفته اند. کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تاکید کرد هیچ یک از موارد فوق الذکر هزینه ای برای باشگاه نداشته و در مذاکره با ارگان های مختلف تاکید شده نگاه ملی به این بازی داشته باشند و خوشبختانه همکاری های لازم انجام شده و برخی ارگان ها قول های مساعدی دادند که تعداد 3 تا 5 هزار پرچم ایران دیگر را در اختیار کانون هواداران باشگاه قرار دهند.

کانون هواداران باشگاه ضمن دعوت از هواداران برای حضوری گسترده در ورشگاه آزادی بر لزوم حمایت از تیم تا دقیقه نود و پرهیز از هر گونه شعار حاشیه ای و هرگونه شعار نسبت به تیم حریف و حفظ احترام تیم داوری و تیم مهمان تاکید کرد.

این کانون از هواداران درخواست کرد برای بازی فردا با پیراهن قرمز به ورزشگاه آمده و حتی المقدور پرچم های ایران و پرچم پرسپولیس را با خود به ورزشگاه آزادی بیاورند.

پیش از این نیز اعلام شده بود هواداران برای حضور در استادیوم آزادی به باجه بلیط فروشی مراجعه خواهند کرد اما بر اساس رایزنی های نژادفلاح  و باشگاه پرسپولیس با هدایتی وجهی را پرداخت نخواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)