با وجود سابقه 38 ساله بازي تراکتورسازي با ملوان، اين تيم هنوز در حسرت برد در انزلي است.

تيم تراکتورسازي امروز مهمان تيم ملوان است. تراکتورسازي با وجود اينکه در بازي‌هاي خود مقابل ملوان 10 پيروزي به دست آورده، اما تمام بردهايش در تبريز صورت پذيرفته و در انزلي هنوز موفق به شکست دادن ملوان نشده است.

با مد نظر قرار دادن دو بازي اخير تراکتورسازي و مدعي بودن ملوان در اين فصل، بعيد به نظر مي‌رسد تراکتورسازي بتواند امروز اين طلسم 38 ساله را بشکند.

سرمربي تيم تراکتورسازي در خصوص وضعيت تيمش به خبرنگاران گفت: روز به روز از نظر تيمي بهتر مي‌شويم و هر روز اميد من به تيم بسيار افزايش مي‌يابد، به طوري که حتم دارم اين تيم نتايج خوبي کسب کند.

وي همچنين در خصوص اينکه تراکتورسازي، نايب قهرمان فصل گذشته، مي‌تواند امسال اين عنوان خود را تکرار کند، افزود: با توجه به بازيکنان و مهره‌هايي که در اختيار دارم به اين موضوع اعتقاد دارم که ما مي‌توانيم بهتر از فصل پيش نيز عمل کنيم و به نتايج بهتر از فصل پيش نيز برسيم.

محسن ترکي داور بازي تراکتورسازي با ملوان شد. تراکتورسازان و تماشاگران تراکتورسازي خاطره خوشي از ترکي نداشته و وي را مسبب باخت تراکتورسازي مقابل استقلال در فصل گذشته مي‌دانند. به اعتقاد برخي از هواداران تراکتورسازي، اين شکست سبب از دست رفتن قهرماني براي اين تيم شد.

امروز هم براي ترکي و هم براي تراکتورسازي روز سختي خواهد بود، زيرا هر دو طرف مي‌خواهند خاطره تلخ سال گذشته را فراموش کنند.

تراکتورسازي پيش از بازي ملوان يک بازي دوستانه مقابل شهرداري مهاباد برگزار کرد که اين بازي را با نتيجه پنج بر صفر به سود خود به پايان رساند.

اين بازي براي آمادگي بيشتر تراکتورسازي در ورزشگاه اختصاصي اين تيم برگزار شد.

محسن فروزان دروازه‌بان تراکتور که در تمرين روز چهارشنبه از ناحيه بازوي راست آسيب ديده بود در روز گذشته مجدداً از همان ناحيه آسيب ديد.

ثابت، فيزيوتراپ تيم بعد از معاينات فروزان اعلام داشت وي بايد به آب درماني و فيزيوتراپي بپردازد و يک هفته از تمرينات پرفشار به دور باشد.

بدين ترتيب فروزان نخواهد توانست تيم را در مسابقه با ملوان همراهي کند. اين دومين بازي تراکتورسازي بدون فروزان است. تراکتورسازي در بازي مقابل صباي قم از به اعتمادي دروازه‌بان دوم خود اعتماد کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)