مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره پرسپوليس، گفت: از تغيير اعضاي هيات مديره پرسپوليس بي خبرم و تاکنون دستوري در اين خصوص به ما ابلاغ نشده است.

مجيد فرخزادي” روز يکشنبه درخصوص تغييرات در ترکيب اعضاي هيات مديره پرسپوليس و مطرح شدن نام هاي جديد از جمله علي سعيدلو، حبيب کاشاني و حسين هدايتي در هيات مديره باشگاه ،خاطر نشان ساخت: از اين موضوع بي اطلاعم و از طريق رسانه ها درخصوص اين موضوع اخباري شنيده ام .
وي افزود: هيچ نظري در اين ارتباط ندارم و فکر مي کنم بايد منتظر تصميم سازمان تربيت بدني درخصوص تغيير در هيات مديره پرسپوليس باشيم.
عضو هيات مديره پرسپوليس،ادامه داد: تا هر زماني که در پرسپوليس باشم به اين تيم خدمت خواهم کرد و هر زماني هم که تصميم بگيرند از پرسپوليس جدا شوم باز هم به عنوان يک هوادار در کنار اين تيم خواهم بود.
فرخزادي تصريح کرد: اميدوارم هرکسي که بتواند به پرسپوليس خدمت کند در راس مديريت اين تيم قرار بگيرد زيرا اين تيم نياز به افرادي دارد که به پرسپوليس عشق بورزند.
وي همچنين با اشاره به وضعيت انصاري فرد، مديرعامل پرسپوليس،گفت: در اين مدت جلسه هيات مديره باشگاه برگزار نشده و به همين دليل فعلا نمي توانم درخصوص وضعيت مديريت باشگاه صحبت کنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)