مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال از توافق با جواد نکونام خبر می دهند، هافبک اوساسونا در گفت و گو با روزنامه اسپانیایی از ادامه همکاری اش با اوساسونا خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شرایطی که علی فتح الله زاده از توافق مالی با جواد نکونام سخن می گوید، این بازیکن در گفت و گو با دی ناوارا می گوید:

 

«پیشنهادات خوبی از ترکیه و قطر (نکونام نامی از استقلال نبرد!) دریافت کرده ام اما با این وجود دوست دارم در اوساسونا بمانم» این سایت البته از قول نکونام چنین تیتری را برای مطلب خود اختصاص داد: «اگر دنبال پول بودم تا به حال به قطر یا ترکیه رفته بودم.»

 

نکونام در ادامه گفت و گو با دی ناوارا می گوید: «من سال های بسیار خوبی را در اوساسونا داشتم و زندگی خوب و راحتی در اسپانیا دارم، به همین خاطر دوست دارم اینجا بمانم.»

 

وی می افزاید: «من از ترکیه پیشنهاد داشتم و دارم، سال گذشته هم با باشگاه مذاکرات 4 روزه در خصوص پیشنهاد رسیده از ترکیه داشتم. از الریان هم پیشنهاد داشتم و حالا هم الغرافه پیشنهاد بسیار خوبی به مدیر برنامه هایم داده است. با این حال مواضع من نسبت به گذشته فرق نکرده و دوست دارم همان پاسخی را که به الریان دادم به الغرافه هم بدهم چون می خواهم در اوساسونا بمانم. اگر دنبال پول بودم این پیشنهاد را می پذیرفتم چون الغرافه حاضر است مبلغ 2 میلیون یورویی رضایتنامه ام را پرداخت کند و حتی معادل همین مبلغ را به خودم بپردازد.»

 

نکونام در پاسخ به این سئوال که آیا در اوساسونا به فوتبالش خاتمه می دهد؟ گفت: من می خواهم در پایان فوتبالم به ایران برگردم. در ایران 2 باشگاه پایتخت بسیار پرطرفدار هستند و رقابت سنتی با هم دارند، برای دربی این 2 تیم همیشه 110 هزار نفر به ورزشگاه می روند، حتی نیوکمپ هم در زمان ال کلاسیکو چنین جمعیتی به خود نمی بیند. من دوست دارم در تهران با فوتبال خداحافظی کنم. من در پایان دوران بازیگری ام به یکی از این 2 تیم خواهم پیوست.»

 

نکونام حتی با این نکته اشاره نکرده است که به طور حتم با حضور در استقلال به فوتبال خود خاتمه می دهد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)