باشگاه پرسپولیس اطلاعیه صادر کرد

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای با انتقاد از اقدام برخی باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مراجع قانونی ذیربط شکایت می‌کند.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است:

 

متاسفانه برخی مسئولین باشگاه های لیگ برتری در رفتار غیر حرفه ای و ناشایست از مدتی قبل به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاداتی دادند در حالی که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و چنین اقدامی به هیچ عنوان نمی تواند توجیه پذیر و اخلاق مدار تلقی شود.

 

متاسفانه برخی با هدف تخریب روحیه بازیکنان پرسپولیس، بر هم زدن انسجام تیمی، تضعیف تیم و همچنین تصور اینکه می توانند به راحتی این بازیکنان را در اختیار بگیرند، چنین پیشنهاداتی را در کوران مسابقات به بازیکنان ما اعلام کرده­اند. این رفتارها پیگیری قانونی و برخوردهای لازم را از طرف باشگاه پرسپولیس در پی خواهد داشت.

 

باشگاه پرسپولیس تمام این اتفاقات را رصد کرده و جزئیات این مسائل با خبر شده است. برخی بازیکنان پرسپولیس شرافتمندانه و در اقدامی حرفه ای و قابل تحسین همه مسایل را به باشگاه منتقل کرده و مدیریت باشگاه و همچنین سرپرست تیم از جزئیات این اتفاقات با خبر هستند. متاسفانه تاکنون چهار تیم لیگ برتری دست به چنین اقدامی زده و به سراغ بازیکنان ذخیره و حتی فیکس پرسپولیس رفته اند. برخی از آنها از سر پرسپولیسی بودن و دلسوزی اقدام به پیشنهاد به بازیکنان پرسپولیس کرده اند و برخی به عنوان رقیب موجب تخریب روحیه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس شده اند.

 

این افراد در گذشته نیز سابقه چنین اقدامی را داشته اند که متاسفانه اراده کافی برای برخورد با این اتفاقات ناشایست و غیر حرفه ای در کمیته انضباطی و سازمان لیگ دیده نشده است. لکن انتظار قانونی و حق مسلم باشگاه پرسپولیس است که مسئولین ذیربط از این گونه اقدامات جلوگیری کرده و اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

 

باشگاه پرسپولیس به منظور دفاع از حق و حقوق خود و هوادارانش بدون اغماض و پرده پوشی به مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.

 

بدون تعارف اعلام می کنیم در صورتی که لازم باشد جرئیات این اقدامات و اسامی کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام به ارائه پیشنهاد، مذاکره و در نهایت تخریب روحیه بازیکنان و بر هم زده انسجام تیمی پرسپولیس کرده اند را به رسانه های گروهی اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)