یورو 2012 مهمان خانه های مردم ایران می شود؟

مرجع خبری پرسپولیس : 10 برابر شدن قیمت خرید حق پخش مسابقات یورو 2012 که خرداد و تابستان سال جاری برگزار می شود، اختلاف مدیران بلند پایه صدا و سیما را به دنبال داشته است.

 

روز گذشته معاون مالی و اداری سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این سازمان به دنبال خرید حق پخش مسابقات یورو 2012 است، از 10 برابر شدن قیمت خرید حق پخش مسابقات خبر داد و گفت: حق پخش را می خواهیم اما باید با قیمت معقولانه آن را خریداری کنیم.

 

 

ظاهرا مذاکرات برای خرید حق پخش بازی ها آغاز شده اما در شرایطی که قیمت خرید آن در مسابقات یورو 2008 ، 4 میلیارد تومان بوده است، رقم 40 میلیارد تومانی رسیده، به مذاق مدیران بلند پایه این سازمان خوش نیامده است.

 

البته این موضوعی است که مدیران صدا و سیما را نگران نمی کند چرا که ایران در ادوار گذشته نیز دیرتر از سایر کشورهای حاشیه خلیج پارس حق پخش مسابقات فوتبال را خریداری کرده است.

 

از سوی دیگر با نزدیک شدن موعد برگزاری این مسابقات و بازی های المپیک، اختلاف مسئولان دو شبکه ورزش و شبکه سه سیما برای پخش بازی ها بالا گرفته است. البته مسئولان شبکه 3 برای متقاعد کردن مدیران بلند پایه سازمان اقدام به پخش منظم بازی های لیگ قهرمانان کردند اما احتمال سراسری شدن شبکه تلویزیونی ورزش طی روزهای آینده به ابهامات در این خصوص افزوده است.

 

باید دید در نهایت یورو 2012 مهمان تابستانی خانه های مردم ایران خواهد شد یا خیر؟ هر چند بعید است مشکل خاصی در پخش تلویزیونی بازی ها وجود داشته باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)