مرجع خبری پرسپولیس : دکتر سودی مدیر پزشکی باشگاه پرسپولیس از پذیرائی و میزبانی از 40 معلول ذهنی هوادار پرسپولیس در دیدار با شاهین بوشهر خبر داد.

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه، دکتر سودی مدیر پزشکی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر اضافه کرد با موافقت و حمایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد در هر بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از تعدادی از هواداران معلول ذهنی میزبانی کنیم. از این روی  با یکی از مرکزهای حرفه‌آموزی معلولین ذهنی مذاکراتی انجام شد که این مجموعه از این اقدام انسان دوسانه بسیار استقبال نموده و خواستار تداوم اینگونه فعالیت‌ها شدند. لذا با پیشنهاد بخش پزشکی و با دستور مدیرعامل از این پس در هر بازی باشگاه میزبان تعدادی از هواداران معلول خود  خواهد بود که در اولین دیدار میزبان 40 هوادار سرخپوش در ورزشگاه آزادی خواهیم بود.

در این رابطه مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی کوشا طی نامه ای مراتب قدردانی خود را اعلام نموده است. متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای انصاری‌فرد
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران

با عرض سلام و احترام
پیرو مذاکرات با آقای دکتر سودی مدیر پزشکی باشگاه در مورد شرکت معلولین این مرکز که هوادار باشگاه پرسپولیس می باشند، جهت حضور در بازی‌هائی که در ورزشگاه آزادی انجام می‌گردد خواهشمند است معلولین این مرکز را جهت اجابت این آرزوی دیرینه یاری فرمائید.
بر خود لازم می‌دانیم که از حمایت شما و مدیر پزشکی این باشگاه که با این اقدام انسان دوستانه و ارج نهادن به جامعه معلولین که باعث شادی روحی و قلبی این عزیزان شده است کمال تشکر را داشته باشیم.

              کامبیز حکمت پژوه                                                          لاله فدائی
موسس و مدیر مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی کوشا            مدیریت مرکز معلولین جسمی حرکتی سجاد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)