پرسپولیس نیوز : تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بیش از یک و یک دهم میلیون تماشاگر برای تماشای بازی‌ها حاضر شدند که این در تاریخ مسابقات یاد شده بی‌سابقه است.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تعداد تماشاگران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 تا پایان هفته جهارم از مرحله گروهی از حد یک میلیون گذشت که این در تاریخ برگزاری این مسابقات بی‌سابقه است.

مجموع حضور تماشاگران تا به حال در لیگ قهرمانان فصل جاری، یک میلیون و 159 هزار نفر در 81 مسابقه (مرحله مقدماتی و گروهی) بوده است.

مطابق با میانگین محاسبه شده، در این مسابقات، حدود 15 هزار و 500 نفر برای هر دیدار تماشاگار حضور داشته است در حالی که در فصل قبل، این میانگین حدود سه هزار نفر کمتر بود.
 
در بیشترین حضور، می‌توان دیدار پرسپولیس با النصر در ورزشگاه آزادی را نام برد. در این دیدار که با برد یک به صفر میزبان به پایان رسید، بیش از 100 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. گمان می‌رود اگر ظرفیت ورزشگاه 150 هزار نفر بود هم همه آن پر می‌شد.

دومین دیدار پرتماشاگر این مسابقات، رویارویی گوانگژو چین با کاشیما انتلرز ژاپن بود که با در اسفندماه برگزار شد و در آن نزدیک به 49 هزار نفر حاضر شدند.

سومین دیدار پرتماشاگر نیز میان تراکتورسازی و الاهلی بود که برای آن، 45 هزار تماشاگر حاضر شدند.

گفتنی است که همواره پرسپولیس پرهوادارترین تیم ورزشی قاره بوده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)