سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سفر ما به اوکراین چه ربطی به دیگران دارد که درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: الحمدالله تیم شرایط بهتری پیدا کرده و روز به روز هم بهتر می‌شویم. امروز خسرو حیدری به تیم اضافه شد و تا دو سه روز آینده دو سه بازیکن خارجی که کارهای اولیه آنها هم انجام شده اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: یک بازیکن دیگر هم در پست هافبک می‌خواهیم و با آندرانیک تیموریان هم توافقاتی انجام می‌دهیم. در مجموع شرایط خوبی داریم و اردوی مناسبی در اوکراین برگزار کردیم. از لحاظ روحی و روانی تأثیر بسزایی داشت و تنها ایراد آن این بود که تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم. باز هم می‌گویم استقلالی که هم‌اکنون تمرین می‌کند نسبت به سال گذشته با کیفیت‌تر است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا تمرینات این تیم تا پایان ماه رمضان پیش از افطار خواهد بود، گفت: ما جایی را پیدا نکردیم که شرایط مناسب داشته باشد، در تهران یکی دو ورزشگاه وجود دارد که پیش از آن رزرو شده بود و به ما نرسید.

قلعه‌نویی درباره وضعیت جواد نکونام خاطرنشان کرد: ابتدا به او قدم نورسیده را تبریک می‌گویم و امیدوارم زیر سایه آقا امام زمان (عج) بزرگ شود. در مورد وضعیت نکونام هم باید بگویم یک هفته پیش از سفر به اوکراین جلسه خوبی با او داشتیم و پس از آن دیگر خبری از او ندارم. ما مشکلی با او نداشتیم، یکسری مشکلات بود که نکونام با من در میان گذاشت که پس از آن منجر به نشست رحمتی و فتح‌الله‌زاده و نکونام شد. پس از آن دیگر خبری از او ندارم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه مسئولان تیم رقیب اعلام می‌کنند چرا باشگاهی که پول ندارد اردوی خارجی برگزار می‌کند، تأکید کرد: من سعی می‌کنم در جایی که مسئولیت دارم اظهار نظر کنم. اگر ما دروغ می‌گوییم که به پای خودمان نوشته می‌شود. تنها هزینه باشگاه استقلال برای این اردو 6 هزار دلار بوده که آن هم بابت ویزا بود که به سفارت اوکراین پرداخت کردیم.

وی افزود: هزینه هواپیما را عبدالله‌پور شرکت تابان پرداخت کرد و پول هتل را نیز دو نفر از دوستان هزینه کردند و زمین تمرین نیز برای باشگاه دیناموکیف بود. به شخصه خودم آنجایی که مسئولیت دارم صحبت می‌کنم، حالا اصلاً ما رفتیم و هزینه هم کردیم، به کسی ربطی دارد؟ واقعیت این است که هزینه این سفر برای استقلال 6 هزار دلار بود.

سرمربی اسقتلال گفت: ما در بهترین هتل اوکراین اقامت داشتیم که حداقل شبی 260 یورو هزینه آن بود، بهترین پذیرایی و غذاهای ایرانی برای بازیکنان وجود داشت، حالا یکسری ایرانی که عرق به وطن و نه رنگ آبی دارند اقداماتی انجام می‌دهند، نباید کاری کنیم که آنها دلسرد شوند. ما با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم این اردو را تدارک دیدیدم، حالا برای دیگران مهم است که ما چه هزینه‌ای دادیم؟

قلعه‌نویی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و مصاف با فولاد گسترش در هفته اول عنوان کرد: همه تیم‌ها سخت هستند. فولاد گسترش هم یک مربی باهوش به نام رسول خطیبی دارد که در لیگ دسته اول نتایج خوبی گرفت و ما کار سختی مقابل همه تیم‌ها داریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چه تیم‌هایی را رقیب قهرمانی می‌داند، اظهار داشت: هم‌اکنون زود است که بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم، ما همه را رقیب می‌بینیم. باز هم می‌گویم از قول من بنویسید اردوی اوکراین هیچ هزینه‌ای برای استقلال نداشت به جز 6 هزار دلاری که به سفارت پرداخت شد. نباید با این حرف‌ها کسانی که برای ایران زحمت می‌کشند، دلسرد کنیم. به کسی ربطی ندارد که این مسائل را و زحمات را زیر سؤال می‌برد.

قعله‌نویی در مورد اینکه با این سفرها بازیکنان با شرایط خارجی هم آشنا می‌شوند، یادآور شد: باب خوبی را ایجاد می‌کنیم که سفرهای خارجی انجام می‌دهیم. سفیر اوکراین حتی به ما گفت در سه سالی که در این کشور است، آن روز، یکی از بهترین روزها بوده است. به هر حال ما به این مسائل عادت کرده‌ایم. مثل همان حکایت سفر عربستان می‌شود که همه علیه ما جبهه گرفتند. ما کار قشنگی کردیم و شخصاً زیاد به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)