مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته اما مشخص نبودن تکلیف سرمربیگری این تیم تبدیل به بزگترین دغدغه هواداران و مسئولان باشگاه شده است.

 

مصطفی دنیزلی پس از حضور در ترکیه قرار بود شنبه شب به تهران بیاید و از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

 

همچنین قرار بود جلسه این مربی با رویانیان روز گذشته برگزار شود اما دنیزلی در تماس تلفنی با مدیرعامل باشگاه اعلام کرد 5 روز دیگر نیاز به مرخصی دارد و پس از آن به تهران می‌آید.

دنیزلی به دلیل بیماری همسر و پدر همسرش به ترکیه رفته و تا امروز به ایران بازنگشته است. این در حالی است که وی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

 

در این مدت شایعاتی مبنی بر تمایل باشگاه بشیکتاش برای جذب این مربی به گوش می‌رسید اما مدیر رسانه‌ای بشیکتاش تاکید کرد که هیچ مذاکره‌ای با دنیزلی انجام نشده است. پس از این موضوع هم “صمد آی بابا” به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد.

 

حال باید دید دنیزلی به ایران خواهد آمد یا خیر. این در حالی است که حتی گفته می‌شود اگر دنیزلی آخر هفته به تهران بیاید، برای تسویه‌حساب است. همه این شایعات این روزها شنیده می‌شود اما مسئولان پرسپولیس تاکید می‌کنند دنیزلی به ایران بازخواهد گشت.

 

پرسپولیس در حالی بدون مربی تمریناتش را آغاز کرد که در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان بزرگی را جذب کرده است. پس از حضور محمد قاضی، شهاب گردان، مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، محسن بنگر و حسین ماهینی، روز گذشته کریم انصاری فرد هم با قراردادی دوساله سرخپوش شد تا پرسپولیس تیمی کهکشانی را روانه مسابقات کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)