اختصاصی / شنبه 21 دی(12:22) 

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيأت مديره پرسپوليس در انتظار استعفاي پيرواني
حسين هدايتي: براي به خدمت گرفتن فاتح تريم 5 ميليارد كنار گذاشته‌ام

براي به خدمت گرفتن يك مربي بزرگ مثل فاتح تريم پنج ميليارد تومان كنار گذاشته‌ام و اگر شرايط فراهم شود به زودي

 اين مربي را به پرسپوليس خواهم آورد

حسين هدايتي رئيس هيات مديره پرسپوليس در جمع تعدادي از دوستان خود در يكي از هيات‌هاي عزاداري با بيان مطلب فوق گفت:‌ زماني كه افشين قطبي از پرسپوليس رفت من منتظر اين اتفاق بودم و پيشنهاد حضور فاتح تريم مربي بزرگ تركيه‌اي را ارائه كردم اما آن زمان مخالفت‌هايي صورت گرفت كه اين امر ميسر نشد.
هدايتي گفت: طبيعتاً تيم بزرگ مربي بزرگ مي‌خواهد و من كه از بچگي عاشق پرسپوليس بوده‌ام دوست دارم يك مربي بزرگ براي اين تيم به خدمت بگيرم هر چند كه افشين پيرواني هم يكي از مربيان خوب فوتبال ماست و بسيار براي پرسپوليس دلسوزي مي‌كند ولي بايد بپذيريم كه مربياني مثل فاتح تريم مي‌توانند در پيشرفت فوتبال باشگاهي ايران تاثير بسزايي داشته باشند.
رئيس هيات مديره پرسپوليس افزود: براي اين منظور شخصاً‌ پنج ميليارد تومان براي به خدمت گرفتن فاتح تريم كنار گذاشته‌ام و اگر شرايط فراهم شود به زودي اين مربي را براي پرسپوليس به خدمت خواهيم گرفت.
هدايتي كه اين صحبت‌ها را 24 ساعت قبل از تغيير و تحول در مديريت پرسپوليس بيان مي‌كرد، افزود: آقاي مصطفوي رفتني است و بهترين گزينه براي جانشيني‌اش هم عباس انصاري‌فرد است كه با وي به توافق رسيده‌ام و سازمان تربيت‌بدني نيز آقاي انصاري‌فرد را تاييد كرده است.
رئيس هيات مديره پرسپوليس كه 24 ساعت پيش از كناره‌گيري مصطفوي اين صحبت‌ها را انجام مي‌داد از آخرين فرصت‌ها براي افشين پيرواني خبر داد و گفت: تصور ما اين است كه با كناره‌گيري مصطفوي، پيرواني هم استعفا بدهد اما در هر حال خانواده پرسپوليس بيش از اين نمي‌تواند تحمل اين شكست‌ها را داشته باشد و ما به فكر بزرگ ماندن پرسپوليس هستيم بنابراين حضور يك مربي بزرگ در جمع تيم پرسپوليس اجتناب ناپذير است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)