: سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: استقلال به اندازه 50درصد 12 هفته‌ای که گذشت از ما گل خورد.

 

 فارس، تونی اولیویرا پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: سازندگان این پیروزی بازیکنان تراکتورسازی بودند، چون آنها هستند که مسائل را حل می‌کنند. بازیکنان با این نظم و سازماندهی خوشحالی را به هواداران هدیه کردند و حالا طبیعی است که همه با هم خوشحال باشیم. هر مربی یک هدفی دارد و امروز من به هدفم که بازی خوب و کسب سه امتیاز بود، رسیدم.

 

 

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: تماشاگران و بازیکنان تیم من خیلی خوشحال هستند و من دوست دارم این روند ادامه پیدا کند هرچند در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. کار خوب ثمره زحمات و تلاش است و امروز این اتفاق افتاد و دیدید ما برنده شدیم اما اعتقاد دارم مربیان برده‌های نتایج هستند.

 

وی در خصوص اینکه تیمش در بعضی از دقایق بازی در خط دفاع دچار مشکل است گفت: می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما من فقط یک راهنما هستم، یادتان باشد استقلال تا قبل ازاین بازی چهار گل خورده بود و ما با زدن دو گل 50درصد گل‌های خورده استقلال را به آنها تحمیل کردیم و در واقع آنها با این عدد از ما گل خوردند. حتی در دقایقی از بازی می‌توانستیم به استقلال گل‌های بیشتری بزنیم اما این اتفاق نیفتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)