مرجع خبری پرسپولیس : در صورتیکه زلاتکو کرانچار به طور قطعی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس برکنار شود، این باشگاه باید 450 هزار دلار به وی پرداخت کند.
به گزارش مرجع خبری و به نقل از مهر، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی جمعه شب با تصمیم عباس انصاریفرد برکنار شد که تنها 64 روز از حضورش در این تیم می گذشت.

زلاتکو کرانچار روز 2 مردادماه سالجاری با قرارداد یکساله به ارزش 450 هزار دلار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس جایگزین نلو وینگادا شد.

سرمربی سرخپوشان که یک هفته قبل از شروع لیگ نهم هدایت این تیم را برعهده گرفت در هشت هفته ابتدایی موفق به کسب 2 پیروزی ، 5 تساوی و یک شکست شد و جالب اینکه با همان باخت اول از سمتش برکنار شد.

در صورتیکه اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس نیز نظر عباس انصاریفرد در برکناری زلاتکو را تایید کنند، باشگاه پرسپولیس باید رقم قرارداد او را به طور کامل پرداخت کند. این 450 هزار دلار را نیز باید از هم اکنون به حساب بدهکاریهای باشگاه پرسپولیس اضافه کرد.

ضمن اینکه تومیسلاو ایکوویچ نیز که به عنوان دستیار کرانچار در پرسپولیس فعالیت می کرد با قراردادی 120 هزار دلاری در کادر فنی سرخپوشان حضور داشت و هر چند هنوز خبر اخراجش اعلام نشده است اما در صورت برکناری او نیز، باشگاه پرسپولیس باید 120 هزار دلار دیگر نیز پرداخت کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)