مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته ليست تيم ملي اعلام شد و كارلوس كی روش 6 بازيكن از پرسپوليس را در ليست 23 نفره‌اش قرار داد تا سرخ‌ها با وجود ريزش 2 نفره از ليست قبلي، بيشترين تعداد ملي‌پوشان را در بين تيم‌هاي ليگ برتري داشته باشند.


سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، علي كريمي، كريم انصاري‌فرد و محمد قاضي 6 بازيكن پرسپوليس هستند كه قرار است به اردوي تيم ملي در مجارستان بروند و احتمالا در ديدار تداركاتي مقابل تونس به ميدان خواهند رفت.

 

غلام پيراهن ملي را از دست داد
ترافيك خط حمله پرسپوليس در اين فصل باعث شد غلامرضا رضايي كه طي سه سال اخير همواره در ليست دايي، قطبي و كی روش بوده اين بار از سوي مرد پرتغالي دعوت نشود. رضايي كه به خاطر مصدوميت دو بازي ابتدايي پرسپوليس را از دست داد يك نيمه مقابل گهر و 74 دقيقه مقابل صبا بازي كرد و مثل تيمش روي فرم نبود اما انصاري‌فرد و قاضي كه بيشتر بازي كردند و هر كدام يك گل هم زدند در ليست 23 نفره حاضرند البته قاضي هم اردوي قبلي را به خاطر مصدوميت از دست داده بود.

 

موضع مانوئل چيست؟
همين 6 نفر كه همگي جزو نفرات اصلي تيم هستند در تمرين‌ها حضور نخواهند داشت تا مانوئل براي هماهنگ كردن تيمش دچار مشكل شود. اين 6 ملي‌پوش از امروز در اختيار تيم ملي خواهند بود و پنج‌شنبه از ايران خارج مي‌شوند اما بايد ديد واكنش پيرمرد پرتغالي به اين داستان چيست و آيا مانوئل كه با كی روش از مدت‌ها قبل مشكل داشت رو در روي او قرار مي‌گيرد يا نه.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)