سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: فولاد و پرسپولیس شروع خوبی در لیگ نداشتند و بازی فردای دو تیم روحی و روانی است.

به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: بازی فردا بیشتر یک بازی روحی و روانی است نه ما و نه پرسپولیس شروع خوبی در لیگ نداشتیم. با این وجود انتظار داریم که با وجود اینکه یک شهرآورد نیست؛ اما بازی خوبی انجام دهیم. از نظر مهره پرسپولیس بهتر از سال گذشته است درباره خودمان هم انتظار داریم بازیکنان با قدرت ظاهر شوند.

وی افزود: با توجه به مساوی ارزشمندی که مقابل سپاهان کسب کردیم بازیکنان به اعتماد به نفس خوبی رسیده‌اند و امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذارند.

سرمربی فولاد در مورد داوری خاطرنشان کرد: آن چیزی که بدیهی است دوست ندارم پرسپولیس فشار بر جامعه داوری وارد کند و به نوعی این مسئله به ما لطمه وارد کند. زمانی که ملوان بودیم 15 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. سال گذشته با وجود مشکلات در فولاد اما در 2 بازی حساس در مقابل پیکان و گسترش که می‌توانستیم مدعی قهرمانی شویم به خاطر اشتباهات داوری باعث شد که این اتفاق نیفتد. امیدواریم داوری به حقی ببینیم با وجود فشارهایی که روی آنهاست اگر فردا 4 چشم داشته باشم تمام آنها را روی داوری می‌گذارم تا چیزهای دیگر. فقط دوست دارم سوت داوران منصفانه باشد.

اسکوچیچ یادآور شد: بازیکنانی هستند که در مورد صحت و سلامت آنها صحبت می‌شود. انتظار داریم بعد از بازی استراحت خوبی داشته باشند و خود را در جریان بازی‌ها قرار بدهند. امیدوارم مهاجم خارجی خوب که اروپایی است را در این مدت وقفه پیدا و جذب کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکن محروم و مصدوم نداریم اما برخی بازیکنان هستند که در آمادگی کامل قرار ندارند. 4 بازیکن ما آمادگی فیزیکی ندارند. امیدوارم بعد از این وقفه در فرم ایده‌آل قرار بگیرند. امیدوارم شرایط جماعتی، خان‌زاده، بدرلو و فشنگچی خوب شود. امیدوار هستیم که بتوانند به دوران خوب خود بازگردند.

سرمربی فولاد افزود: بعضی بازیکنان در حین بدنسازی مصدوم شدند مثل بدرلو و جماعتی هم که هنوز آمادگی 100 درصد ندارد برخی از بازیکنان خارجی ما هم این گونه هستد آب و هوای اطراف تیم منفی است. مجموعه‌هایی با منافع شخصی خودشان در کنار تیم هستند و من به این مسائل کاری ندارم اما متاسفانه این دوستان کار ما را سخت می‌کنند. به هر حال تیم جوانی است متاسفانه عامدانه اظهاراتی می کنند که تیم دچار مشکل می شود. انتظار داریم بازیکنان کار خودشان را انجام دهند و به این صحبت ها گوش ندهند.

اسکوچیچ در مورد حضور برانکو در پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌توانم بگویم جنگ بین مربیان کروات است بلکه جنگ بین فولاد و پرسپولیس. برای برانکو احترام خاصی قائل هستم و باید برای 3 امتیاز بجنگیم.

 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)