جمعه25 بهمن(12:00)

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : فحاشی ابیها هنوز ادامه دارد 

به گزارش خبرنگار اعزامی مرجع خبری گروه ورزش باستاني  براي تماشاگران به اجراي برنامه مي‌پردازد.

پيش از اين ديدار از شهداي ورزشگاه ايلام كه در 23 بهمن 65 در جريان جنگ تحميلي به شهادت رسيدند،‌ تجليل به عمل آمد. در ديداري كه در ورزشگاه ايلام برگزار مي‌شد بر اثر بمباران هواپيماهاي عراق 10 بازيكن به همراه داور مسابقه به شهادت رسيدند.

يك گروه تلويزيوني از نروژ براي پوشش داربي 66 تهران در ورزشگاه آزادي حضور دارند

گروهي از تماشاگران استقلال در حالي كه كمتر از سه ساعت تا آغاز بازي مانده است، اقدام به فحاشي عليه تيم مقابل مي‌كردند و شعارهايي را عليه بازيكنان حريف سر مي‌دادند كه با وجود ممانعت ليدرهاي تيم از انجام اين عمل موضع‌گيري هواداران دو تيم عليه يكديگر به شدت ادامه داشت و تماشاگران استقلال عليه بازيكنان پرسپولیس فحاشي مي‌كردند كه اين موضوع نيروي انتظامي را وادار به دخالت كرد و با برخي از افرادي كه تماشاگران را در فحاشي تحريك مي‌كردند برخورد شد

معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: از شب گذشته تاكنون، هيچ دستگيري در حاشيه بازي امروز دو تيم پيروزي ـ استقلال نداشته‌ايم.

سرهنگ خانچرلي در گفت‌وگو با مرجع خبری اشاره به اين كه جو آرامي در استاديوم آزادي حاكم است، گفت: در حال حاضر حدود 70 هزار تماشاگر با گرفتن بليت در داخل ورزشگاه حضور دارند و تاكنون هيچ گونه اختلالي قبل از شروع اين بازي به وجود نيامده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر گزارشي از برخورد با افرادي كه اقدام به ايجاد بازار سياه بليت كرده‌اند، نداشته‌ايم اما پليس در صورت مشاهده، با متخلفان برخورد قانوني را اعمال خواهد كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)