جمعه25 بهمن (12:19) 

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : طبقه دوم خالی! پرسپولیسی ها بشتابید

 برخلاف گزارش های پخش شده از صداوسیما و اعلام مسئولان سازمان لیگ بسیاری از سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر است و در حدود 30 هزار سکوی خالی در طبقه ی دوم ورزشگاه مشاهده می شود. از همین طریق از فوتبال دوستان پرسپولیسی نزدیک به ورزشگاه آژادی و غرب تهران دعوت می شود تا دو ساعت دیگر خود را به ورزشگاه رسانده و حمایت از تیم محبوب خود را به حداکثر برسانند. گزارش های مسئولان مبنی بر پر شدن ورزشگاه و عدم مراجعه تماشاگران به دلیل جلوگیری از هجوم جمعیت و کنترل آسان تر آنان همواره به صورت ناصحیح منتشر می شود.

ظرفیت ورزشگاه آزادی تهران در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به آغاز این دیدار نزدیک به تکمیل شدن است و بیش از 75 هزار تماشاگر طرفدار دو تیم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه رفته اند.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته در جایگاه های در نظر گرفته شده برای آنها مستقر شده اند و بازهم مثل گذشته تعداد تماشاگران پرسپولیس بیشتر است.

هواداران پرسپولیس نیز که تیمشان نتایج ضعیف تری از رقیب دیرینه گرفته اند بازار کری خوانی را داغ نگه داشته اند و با شعارهای خود سعی در گرما بخشیدن به این دیدار دارند.

در حال حاضر جایگاه ویژه تماشاگران استقلال پر شده است و پرسپولیسی ها نیز در حال ورود به ضلع شمالی طبقه دوم هستند.

ماموران نیروی انتظامی نیز که از شب گذشته در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده اند با تدابیر ویژه و برقراری نظم تماشاگران را به جایگاه های خود راهنمایی کرده اند.

ماموران نیروی انتظامی همچنین در طبقه دوم ورزشگاه یکی از راهروها را خالی گذاشته اند تا بین هواداران استقلال و پرسپولیس فاصله ایجاد شود و مشکلی در این زمینه بوجود نیاید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)