جمعه25 بهمن(14:55)

مرجع خبری پرسپولیس : دقايقي پيش از آغاز بازي فوتبال پرسپوليس ـ استقلال، دو تن از تماشاگران راهي بيمارستان شدند.

دكتر معتمدي ـ معاون فني مركز فوريت‌هاي پزشكي تهران (اورژانس) ـ با اشاره به اين كه از صبح امروز تا پيش از آغاز داربي ، 38 تن از تماشاگران براي درمان سرپايي به امدادگران اورژانس مستقر در استاديوم آزادي مراجعه كرده‌اند، گفت: طي اين مدت امدادگران، دو تن از تماشاگران اين بازي را به بيمارستان فياض بخش منتقل كردند.

وي افزود: دليل انتقال دو تماشاگر مذكور به بيمارستان، سقوط از جايگاه تماشاگران و مصدوميت از ناحيه پا و معده درد گزارش شده است.

به گفته معاون فني مركز فوريت‌هاي پزشكي تهران (اورژانس)، مسموميت، سرگيجه و سردرد از سوي افرادي كه از شب گذشته براي تماشاي اين بازي از شهرستان‌ها به استاديوم آمده بودند، بيشترين موارد ارجاع به صورت سرپايي به اورژانس بوده است.

سرهنگ خانچرلي ـ معاون عمليات پليس تهران بزرگ ـ‌ نيز وضعيت امنيتي استاديوم را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: در حال حاضر آرامش در استاديوم حاكم است.

وي افزود: تاكنون هيچ تماشاگري توسط پليس دستگير نشده است

*پس از خطاي عليرضا حقيقي روي آرش برهاني علي نظري جويباري به نشانه اعتراض به تصميم داور وسط با خداداد افشاريان به صحبت پرداخت.

* هنگامي كه هواداران استقلال عليه نيكبخت واحدي به سردادن شعار مي پردازند، وحيد طالب لو از آنها مي خواهد كه به اين كار ادامه ندهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)