مرجع خبری پرسپولیس(17:00)

ادامه حواشی دربی شصت و ششم:

گريه هواداران استقلال پس از تساوي دربي

سفیر پرتغال و آلمان در ورزشگاه آزادی 

دو تماشاگر به بيمارستان منتقل شدند  

اکثر خبرنگاران پشت دروازه استقلال منتظر گل پرسپولیس!

ادامه فحاشی به نیکبخت در جریان مسابقه

روی ادامه مطلب کلیک کنید…

 

 شمار زیادی از هواداران تيم فوتبال استقلال پس از پايان بازي با چشم‌هاي گريان به حضور در آزادي ادامه داده و ورزشگاه را ترك نكردند.

شماري از هواداران تيم استقلال كه تصور نمي كردند در دقيقه 93 بازي برده را از دست بدهند، با ناراحتي زياد پس از پايان بازي حاضر به ترك ورزشگاه نبوده و با چشمان گريان روي سكوها نشستند. آنها انتظار نداشتند تيم استقلال كه صدرنشين ليگ است، پيروزي در دربي را با تساوي عوض كند.

 
عکاسان پشت دروازه استقلال!
با وجود اينكه تيم استقلال در جدول ليگ برتر صدرنشين است و با پرسپوليس اختلافي 9 امتيازي دارد اما، اكثر عكاسان رسانه‌هاي گروهي در پشت دروازه استقلال مستقر شده بودند. 
 
*در لحظات ابتدايي مسابقه، زماني كه سپهر حيدري قصد پرتاب اوت دستي را در جلوي جايگاه هواداران استقلال داشت، سنگي به سمت او پرتاب شد كه در يك قدمي پاي او فرود آمد
 *  هنگامي كه فابيو جانواريو قصد زدن نخستين ضربه كرنر استقلال را داشت، هواداران پرسپوليس اشيايي نظير بطري آب را به سمت اين بازيكن پرتاب كردند؛ شدت اين پرتاب‌ها به حدي بود كه محسن تركي براي آرام كردن فضا به سمت منطقه ارسال كرنر رفت.
 
* در دقيقه 16 بازي زماني كه عليرضا واحدي نيكبخت به توپ ارسالي از هم تيمي‌هايش نرسيد و تماشاگران استقلال با الفاظ زشتي به او توهين كردند، او در قبال اين حركت براي آنها سوت زد اما، هواداران استقلال دست از شعارهايشان برنداشتند. 
 

* امير قلعه‌نويي پيش از اين مسابقه قول داده بود كه به قضاوت داور ايراني اين بازي اعتراضي نكند اما، به هنگام خراب كردن موقعيت‌هاي بازيكنانش با عصبانيت و اعتراض خود را به نوعي تخليه مي‌كرد.

* در جريان مسابقه علي كريمي از شدت خطاهاي بازيكنان استقلال به روي او به داور بازي گله كرد كه محسن تركي براي آرام كردن او توضيحاتي به وي داد. 

 سفرای دو کشور آلمان و پرتغال برای تماشای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند.

 حسن بیادی ، کیومرث هاشمی ، حسین هدایتی ، هاشم ساعدی ، سفیر پرتغال و همسرش به همراه سفیر آلمان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

معاون رييس سازمان تربيت بدني و رييس فدراسيون فوتبال در ورزشگاه آزادي حاضر شدند. علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال و همچنين كيومرث هاشمي معاون رييس سازمان تربيت بدني با حضور در ورزشگاه آزادي ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس را از نزديك مشاهده كردند.

علي انصاري، خسرو دانشجو و اميررضا واعظي آشتياني اعضاي هيات مديره و مديرعامل باشگاه استقلال به همراه عباس انصاري‌فرد و مجيد فرخ‌زادي مديرعامل و عضو هيات مديره پرسپوليس نيز در ورزشگاه آزادي حضور دارند.

دو تماشاگر به بيمارستان منتقل شدند  

دقايقي پيش از آغاز بازي فوتبال پرسپوليس ـ استقلال، دو تن از تماشاگران راهي بيمارستان شدند.

دكتر معتمدي ـ معاون فني مركز فوريت‌هاي پزشكي تهران (اورژانس) ـ با اشاره به اين كه از صبح امروز تا پيش از آغاز داربي ، 38 تن از تماشاگران براي درمان سرپايي به امدادگران اورژانس مستقر در استاديوم آزادي مراجعه كرده‌اند، گفت: طي اين مدت امدادگران، دو تن از تماشاگران اين بازي را به بيمارستان فياض بخش منتقل كردند.

وي افزود: دليل انتقال دو تماشاگر مذكور به بيمارستان، سقوط از جايگاه تماشاگران و مصدوميت از ناحيه پا و معده درد گزارش شده است.

به گفته معاون فني مركز فوريت‌هاي پزشكي تهران (اورژانس)، مسموميت، سرگيجه و سردرد از سوي افرادي كه از شب گذشته براي تماشاي اين بازي از شهرستان‌ها به استاديوم آمده بودند، بيشترين موارد ارجاع به صورت سرپايي به اورژانس بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)