جمعه25بهمن(19:36) 

مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران با تشكر از تماشاچيان فهيم فوتبال: داربي پايتخت خساراتي براي اتوبوسها به همراه نداشت

مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران گفت: تماشاچيان بازيهاي‌هاي فوتبال ايران و كره و داربي پايتخت خساراتي به اتوبوسها و ميني‌بوسها وارد نكردند.

مهندس بيژني در گفت‌وگوئی با تشكر از تماشاچيان فهيم فوتبال افزود:‌ براي هر دو مسابقه فوتبال ايران و كره و داربي پايتخت حدود يكهزار و 600 دستگاه اتوبوس و 400 دستگاه ميني‌بوس در نظر گرفته شده بود كه خوشبختانه در هيچكدام از اين مسابقه‌ها خسارتي به ناوگان اتوبوسراني و ميني‌بوسراني وارد نشد

معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: تماشاگران بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال ـ پيروزي در جوي آرام استاديوم آزادي را ترك كردند.

سرهنگ خانچرلي از تخليه كامل استاديوم آزادي از تماشاگران دارابي 66 خبر داد و اظهار كرد: تماشاگران پس از اتمام بازي از درب‌هاي استاديوم خارج شدند و برخي از آن‌ها، به وسيله اتوبوس‌هاي مستقر در ورزشگاه بازگشتند.

او ادامه داد: خوشبختانه اين مسابقه بدون هيچ دستگيري پايان يافت و گزارشي مبني بر اخلال در حاشيه مسابقه به پليس گزارش نشد.

به گفته سرهنگ خانچرلي، وضعيت ترافيكي مسيرهاي منتهي به ورزشگاه نيز عادي است و هيچ گونه مشكلي در رابطه با عبور و مرور وجود ندارد. همچنين پليس در اين بازي نسبت به ديدارهاي گذشته اين دو تيم پرطرفدار از تعداد كمتري نيروي پليس استفاده كرد.

دكتر معتمدي ـ معاون فني اورژانس تهران ـ از انتقال سه تماشاگر اين مسابقه به بيمارستان فياض بخش خبر داد و در اين باره گفت: دو تن از تماشاگران پيش از شروع بازي، به دليل درد معده و سقوط از جايگاه تماشاگران دچارمصدوميت از ناحيه پا شده بودند و يك تن ديگر نيز در زمان خروج از ورزشگاه به دليل تجمع و افتادن از ناحيه مچ پا دچار شكستگي شد.

او افزود: امدادگران اورژانس در اين بازي به 78 تماشاگر كه داراي علائمي همچون سردرد، سرگيجه،‌ دل‌پيچه و ضعف بودند، به صورت سرپايي خدمات پزشكي ارائه كردند.

معاون فني اورژانس تهران گفت: هم‌اكنون آمبولانس‌هاي اورژانس به همراه امدادگران در خارج از استاديوم و طول مسيرها مستقر هستند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)