جمعه 25 بهمن(09:35) 

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : مسوولان ورزشگاه آزادي تهران براي بازي شهرآورد پايتخت اقدام به چاپ بليت هايي کرده اند که امکان هرگونه سوء استفاده از سوي فرصت طلبان را غيرممکن کرده است

براي شصت و ششمن بازي دو تيم فوتبال استقلال و پرسپوليس، در بليت هاي چاپ شده تمهيدات ويژه اي انديشيده شده تا سودجويان نتوانند اقدام به جعل بليت ها کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامي مرجع خبری پرسپولیس به ورزشگاه آزادي، چاپ کامپيوتري بليت ها و درج هولوگرام طلايي رنگ بر روي آن، امکان هرگونه سؤاستفاده احتمالي را از فرصت طلبان گرفته و آنان قادر نخواهند بود با چاپ غيرقانوني، بازار سياه فروش بليت ايجاد کنند.
براي بازي روز جمعه اين دو تيم، بليت با قيمت هاي 20 و 40 و 80 هزار ريال در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد.
همچنين بر اساس تدابير انديشيده شده، کسانيکه براي خريد بليت به ورزشگاه آزادي مراجعه مي کنند با تهيه بليت خود به داخل ورزشگاه هدايت مي شوند تا از ازدحام بي مورد جمعيت در اطراف درهاي ورودي جلوگيري شود.

نصب راهرو هاي مخصوص (گيت) براي کسانيکه خود را به ورودي هاي اصلي ورزشگاه رسانده اند، نظم و ترتيب خاصي در اين مکان برقرار کرده و باعث شده تا مراجعه کنندگان با کمترين زمان ممکن خود را به داخل ورزشگاه برسانند.
از نکات جالب توجه در بخش فروش بليت اين بازي، انتخاب افراد خبره اي است که با سرعت عمل بالا اقدام به ارائه بليت به علاقمندان مي کنند.
اين موضوع باعث جلوگيري از بوجود آمدن صف هاي طويل در پشت گيشه هاي فروش بليت شده و سبب شده تا دوستداران فوتبال با رضايت مندي بيشتري وارد ورزشگاه شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)