مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس و استقلال وارد ورزشگاه آزادي شدند

 بازيكنان و كادر فني تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس براي برگزاري دربي 67 وارد ورزشگاه آزادي شدند.
ازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 13 و 10 دقيقه وارد ورزشگاه آزادي شدند و كاروان استقلال نيز بعد از 10 دقيقه ديگر به آزادي آمدند. بازيكنان و كادر فني هر دو تيم مورد استقبال هواداران خودي قرار گرفتند.

*دربي 67 با ورود كوچولوها با پيراهن هاي آبي و قرمز در ميان هواداران شور و نشاط خاصي را به خود گرفت. تماشاگران حاضر در ورزشگاه با مشاهده كوچولوها با پيراهن هاي قرمز و آبي به شدت آنها را مورد حمايت قرار دادند.
كوچولوها با بنر “بازي جوانمردانه ” وارد چمن ورزشگاه آزادي شدند و از قبل از شروع دربي به داخل زمين آمدند و از بازيكنان دو تيم خواستند كه بازي جوانمردانه را رعايت كنند. قبل از شروع مسابقه با دسته هاي گل از هواداران دو تيم استقبال كردند.

*مهدي محمد نبي، دبير فدراسيون فوتبال 2 ساعت قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه آزادي آمد.

*هواداران استقلال بنرها بزرگي از صمد مرفاوي، جانواريو و عكس تيمي استقلال را در ورزشگاه آزادي نصب كردند و همين موضوع مورد استقبال هواداران آبي پوش قرار گرفت.

*بخشي از سكوهاي طبقه دوم ورزشگاه آزادي خالي است كه در آن قسمت هواداران پرسپوليس حضور دارند.آنها براي پر كردن جاي‌هاي خالي يك پرچم بزرگ قرمز را نصب كردند تا هواداران استقلالي در اين قسمت ننشينند.

*بخشي از ورزشگاه آزادي كه رسپوليس حضور دارند، خالي است، تعداد زيادي از تماشاگران استقلال پشت درهاي مانده‌اند و به دليل ممانعت از ورود هواداران آبي،‌آنها به اين تصميم اعتراض مي كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)