مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند / تشویق دروازه بان حریف
بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای گرم کردن بدنهای خود وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان دو تیم در فاصله 45 دقیقه مانده به شروع این دیدار وارد زمین شدند ودر میان تشویق شدید هواداران به گرم کردن بدنهایشان پرداختند.

* یک نوجوان خوش تکنیک با حضور در کناز زمین به اجرای حرکات نمایشی با توپ پرداخت که حرکات اولیه آن بسیار زیبا بود و با تشویق شدید هواداران دو تیم همراه شد.

* پیش از ساعت 12:15 سرودهای بسیار شاد در ورزشگاه پخش می شد اما در ساعت 12:30 باستانی کاران با حضور در  کنار زمین به اجرای حرکات نمایشی سنتی این رشته پرداختند.

* کیفیت نامطلوب مواد غذایی که در ورزشگاه آزادی فروخته می شود باعث اعتراض تماشاگران شد. آنها هم به گرانی مواد غذایی هم اعتراض دارند.

* تعدادی از تماشاگران در مواجه با خبرنگاران در خصوص اینکه از شهرهای بسیار دور شب گذشته به تهران آمده اند و پشت درهای ورزشگاه آزادی خوابیده بودند، اطلاع می دادند.

* درب شرقی ورزشگاه آزادی نسبت به درب غربی از تردد کمتری برخوردار بود و اکثر تماشاگران سعی می کردند از درب شرقی خود را به ورزشگاه آزادی برسانند که این باعث ترافیک بیش از حد در درب شرقی شده بود.

* معمارزاده و طالب لو دو دروازه بان پرسپولیس و استقلال به همراه مربیان خود وارد زمین شدند و اقدامی جالب به سمت تمشاگران حریف رفتند و مورد تشویق آنها نیز قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)