مرجع خبری پرسپولیس : پس از پايان داربي شصت و هفتم تماشاگران دو تيم استقلال وپرسپوليس در آرامش ورزشگاه بزرگ پايتخت را ترك كردند.

در حالي كه پس از پايان بازي تماشاگران پرتعداد دو تيم پرسپوليس و استقلال در اعتراض به تساوي اين ديدار در بيرون ورزشگاه تجمع كرده و شعارهايي را سر مي‌دادند، اما با همكاري نيروهاي انتظامي در آرامش ورزشگاه آزادي را ترك كردند و كوچك‌ترين مشكلي در خروج تماشاگران به وجود نيامد و خيابان‌هاي اطراف ورزشگاه آزادي با ترافيك چنداني مواجه نبود.

وجود پرتعداد نيروهاي انتظامي در روان بودن ترافيك خيابان‌هاي اطراف ورزشگاه آزادي تاثيرگذار بود.

در حالي دو تيم بزرگ پايتخت باز هم به نتيجه تساوي دست يافتند كه پس از پايان بازي تعدادي از تماشاگران پرسپوليس براي اعتراض به نحوه مديريت باشگاه تا دقايقي در ورزشگاه باقي ماندند و شعارهايي را عليه مديريت اين باشگاه سر دادند.

 
در عین حال  فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 9 تن در حاشيه بازي دو تيم فوتبال استقلال – پرسپوليس به جرم حمل موادمخدر، خريد و فروش بليت غيرمجاز و درگيري خبر داد.

سردار رجب‌زاده با اشاره به اينكه در حال حاضر استاديوم آزادي به صورت كامل تخليه شده است، گفت: ماموران پليس در حاشيه بازي دو تيم فوتبال استقلال – پرسپوليس،‌ سه تن به جرم حمل موادمخدر، سه تن به جرم خريد و فروش غيرمجاز بليت و سه تن را نيز به جرم نزاع و درگيري دستگير كردند.

وي با بيان اينكه برخورد خاصي بين تماشاگران دو تيم پس از اتمام بازي رخ نداد، افزود: اين ديدار با نظم و امنيت كامل برگزار شد، به طوري كه مسوولان دو تيم و تماشاگران از اين موضوع رضايت داشتند.

به گفته سردار رجب زاده، تعدادي از ماموران پليس در داخل اتوبوس‌هاي حامل تماشاگران، كنترل امنيت را برعهده دارند تا مشكل خاصي نيز در اين باره به وجود نيايد.

فرمانده انتظامي تهران در رابطه با كنترل فضاي استاديوم توسط دوربين‌هاي مداربسته نيز اظهار كرد: در حال حاضر در بخشي از پاركينگ‌ها و محدوده استاديوم آزادي، دوربين‌هاي مداربسته نصب شده است. همچنين قرار است تا داربي آينده برخي از نقاط كور و دور از چشم استاديوم نيز به دوربين مداربسته مجهز شود.

وي در رابطه با موضوع بليت فروشي هم گفت: مانند دفعات گذشته به دليل نبودن سازوكار مناسب، در بازي امروز هم مشكلاتي همچون ازدحام جمعيت در پشت درب‌هاي استاديوم وجود داشت، به طوري كه نزديك به 15هزار نفر براي تماشاي بازي، شب را پشت درب‌هاي استاديوم سپري كردند، اين درحالي است كه اگر راهكار مناسبي در اين‌باره انديشيده شود ديگر شاهد اتلاف وقت و به وجود آمدن اين مشكلات نخواهيم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)