20 میلیارد خرج کردند، در 10 دقیقه کل داشته هایشان به باد رفت!

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال که با توسل به روش های غیرورزشی توانسته بود جام حذفی را به دست بیاورد از شانس بالایی برای تصاحب لیگ برتر نیز برخوردار بود اما ناگهان غافله را به سپاهان واگذار کرد.

 

این تیم از ابتدای لیگ تا هفته بیست و سوم تقریبا تمامی هفته ها را به جز 7 هفته در صدر جدول قرار داشت اما از این هفته سقوط آنها آغاز شد.

 

 

هفته بیست و چهارم لیگ برتر نقطه عطفی برای سپاهان و نقطه آغاز سقوط برای استقلالی های مدعی بود. قبل از بازی های این هفته سپاهان که تا پیش از این بین رتبه های پنجم تا سوم دست و پا می زد خود را آرام آرام تا رتبه دوم بالا کشید و استقلال نیز برابر رقیب دیرینه صف آرایی کرد.

 

پرسپولیسی ها که جام حذفی را به واسطه دوپینگ دسته جمعی بازیکنان استقلال با ماده نیروزای jack3D به این تیم واگذار کرده بودند برای بازی انتقامی وارد زمین شدند و در ده دقیقه شکست دو بر صفر را با پیروزی سه بر دو عوض کردند.

 

این بازی علاوه بر اینکه سه امتیاز سرنوشت ساز را از استقلالی ها گرفت، این تیم را از صدر جدول نیز پس از هفته ها به زیر کشید و به مکانی فرستاد که تا پایان لیگ امکان بازگشت به صدر جدول برایش فراهم نشد. در فاصله هفته های بیست و چهارم تا سی و چهار لیگ برتر سپاهان از جایش در صدر جدول تکان نخورد و استقلال که قهرمانی را از دست داده بود رتبه دوم را هم به تراکتورسازی واگذار کرد و به مکان سوم جدول بسنده کرد.

 

آنها در نهایت توانستند از پرونده دوپینگ دسته جمعی به دلیل نرسیدن حد نصاب تعداد بازیکنان دوپینگی به سه نفر برنده بیرون بیایند و در مسابقه فینال جام حذفی با ضربات پنالتی شاهین بوشهر را شکست دهند و به جامی برسند که دو سال پیاپی پرسپولیسی ها با علی دایی و بدون خریدهای کهکشانی به راحتی به آن دست پیدا کرده بودند!

 

 

جدول هفته 23:

 

جدول هفته 24:

 

جدول هفته 34:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)