مرجع خبری پرسپولیس : در برنامه‌ريزي فصل گذشته ليگ، پرسپوليس در نيم‌فصل اول حدود 12 بازي‌اش را قبل از استقلال انجام داد و با احتساب دربي رفت مي‌توان نتيجه‌گيري كرد كه آبي‌هاي پايتخت تنها 4 بار بعد از پرسپوليس به ميدان رفتند.


اين مساله و در واقع اين نوع برنامه‌ريزي حداقل به لحاظ رواني براي تيمي كه فرداي رقيب خود بازي مي‌كند تاثير رواني مثبتي دارد.

 

شايد خيلي‌ها بگويند فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و اگر تيمي اول بازي كند به رقيب خود فشار رواني هم وارد مي‌كند اما به هر حال اين امتياز را به تيم دوم مي‌دهد كه با آگاهي از بازي رقيبش به مصاف حريفان خود برود.

 

اين‌بار و پس از اعلام برنامه هفت هفته اول ليگ، نه تنها اين اتفاق تكرار شد بلكه شاهد يك مساله ديگر هم بوديم. طبق برنامه، پرسپوليس تا هفته چهارم به ترتيب در روزهاي پنج‌شنبه، سه‌شنبه، دوشنبه و يكشنبه بازي مي‌كند و استقلال تا همين هفته به ترتيب در روزهاي جمعه، چهارشنبه، سه‌شنبه و دوشنبه بازي خواهد كرد. هفته ششم دربي 75 برگزار مي‌شود اما هفته قبل از آن (هفته پنجم)، برخلاف 4 هفته اول، اين‌بار استقلال روز جمعه با ملوان در تهران بازي مي‌كند و در حالي كه 7 بازي ديگر هم همان روز برگزار مي‌شود اما پرسپوليس بايد فرداي آن روز (شنبه) در رشت به مصاف داماش برود. در اين شرايط استقلالي‌ها براي دربي يك روز بيشتر استراحت خواهند كرد.

البته بايد ديد اين برنامه‌ريزي چقدر براي پرسپوليسي‌ها اهميت دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)