براساس اعلام نتیجه تصمیمات کمیته اجرایی فیفا در زوریخ، امارات در سالهای 2017 و 2018 میزبان مسابقات جام باشگاه های جهان خواهد بود.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، براساس گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه گفت: بر اساس تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال میزبانی رقابتهای جام باشگاه های جهان در سالهای 2017 و 2018 به امارات داده شد و این میزبانی در سطح جهان موفقیت بزرگی برای قاره کهن محسوب می شود.

وی افزود: پیشنهاد امارات برای میزبانی این دوره از رقابتها به گرمی مورد استقبال اعضای کمیته اجرایی فیفا قرار گرفت و این در حالی بود که آنها معیارهای زیادی همچون برگزاری تورنمنت های سطح بالا، سالن های مدرن، تدارکات و پوشش دهی عالی، ایمنی و امنیت را مدنظر قرار داشتند و بدون شک امارات تجربیات خوبی از میزبانی رقابتهای جام باشگاه های جهان در سال های 2009 و 2010 دارد.

شیخ سلمان در پایان افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا مطمئناً برای تقویت موقعیت قدرتمند آسیا بر روی نقشه فوتبال جهانی و برگزاری موفق دو دوره از رقابتهای باشگاه های جهان در سال های 2017 و 2018 تمام تلاش خود را خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)