پرسپولیس نیوز : پرسپولیس با بردی شیرین در واپسین دقایق مقابل الهلال عربستان تنها میزبان برنده روز اول دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

پرسپولیس شب گذشته از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و در حضور 100 هزار هوادار میزبان الهلال عربستان بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

تک گل این بازی را مهدی طارمی با کمک مدافع برزیلی تیم عربستانی در دقیقه 92 به ثمر رساند تا قرمزپوشان ایران شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشته باشند.

شاگردان برانکو با پیروزی در دقایق پایانی موفق شدند تنها تیم میزبانی باشند که در روز اول به پیروزی می رسند.

پیش از این دیدار در منطقه شرق دو نماینده کره جنوبی نتوانسته بودند مقابل میهمانان خود به برتری برسند.

چونبوک موتورز کره جنوبی مقابل بیجینگ گوان چین با تساوی یک بر یک در کره متوقف شد و سوان بلووینگر هم مقابل کاشیوا ریسول ژاپن با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

پس از دیدار پرسپولیس هم دو نماینده قطر یعنی السد و لخویا به مصاف هم رفتند که این بازی هم با برتری دو بر یک تیم میهمان یعنی شاگردان مایکل لادروپ دانمارکی به پایان رسید.

به گزارش فارس نکته مثبتی که در پیروزی پرسپولیس وجود داشت عدم دریافت گل بود که شاگردان برانکو باز هم تنها تیم میزبانی بود که موفق شدند دروازه شان را مقابل تیم میهمان بسته نگه دارند و قطعاً این موضوع در ادامه پیکارها بسیار برای قرمزپوشان مفید خواهد بود و آن ها در صورت گلزنی در دیدار برگشت (سه شنبه هفته آینده) در خانه الهلال عربستان برای صعود بسیار امیدوار خواهند بود.

 
*نتایج کامل دیدارهای روز اول به شرح زیر است:

چونبوک موتورز کره جنوبی یک – بیجینگ گوان چین یک

سوان سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 2 – کاشیوا ریسول ژاپن 3

پرسپولیس ایران یک – الهلال عربستان صفر

السد قطر یک – لخویا قطر 2

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)