مرجع خبری پرسپولیس : فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر توجه دولت به تمام تیم‌ها گفت: امسال 8 میلیارد تومان از سوی سپاه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به باشگاه تراکتورسازی کمک خواهد شد.

علی‌اکبر پورجمشیدیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شاخه‌های فعالیت‌های سپاه پاسداران مسائل فرهنگی است و آنجا که احساس نیاز شود، سپاه وارد شده و تأثیرات مثبت خود را نمایانگر ساخته است که  مصداق آن تیم تراکتورسازی تبریز بود.

وی افزود: مردم منطقه نسبت به این تیم انتظارات به حق داشته و  تنها مجموعه‌ای که می‌توانست به این مسئله ورود پیدا کرده و مشکلات تیم را حل کند، سپاه بود که از تأثیرات توجه سپاه به این تیم می‌توان به شادابی و نشاط  مردم و جوانان در شمال‌غرب کشور و استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

پورجمشیدیان تصریح کرد: نایب قهرمانی تراکتورسازی را در نتیجه تلاش مجموعه سپاه در نقش فرهنگی می‌دانم و باید اضافه کنم امروز تیم تراکتورسازی تبدیل به یک فرصت برای مردم آذربایجان‌شرقی شده است تا بتوانند فضیلت‌های انسانی و ارزشی را به عنوان الگو در کشور ارائه دهد.

تراکتورسازی هیچ بدهی ندارد

پورجمشیدیان گفت: روزی که تراکتورسازی را تحویل گرفتیم این تیم 4 میلیارد تومان بابت مدیریت قبلی بدهی داشت اما امروز نه تنها این تیم بدهی چندانی ندارد بلکه بدهی مدیریت قبلی را نیز پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: تشکیل تیم خوب و قدرتمند خواست منطقی مردم آذربایجان است زیرا این مردم با تیم تراکتورسازی زندگی می‌کنند.

عضو هیئت مدیره تراکتورسازی بیان کرد: سپاه برای تیم تراکتورسازی اعتبار خوبی در نظر گرفته و امیدواریم سایر سهامداران باشگاه کمک کنند تا این تیم در باشگاه‌های آسیا نتیجه خوبی کسب کند.

*امسال 8 میلیارد تومان به تراکتورسازی کمک خواهد شد

پورجمشیدیان، از اختصاص 8 میلیارد تومان کمک سپاه به تیم تراکتورسازی خبر داد‌ و خاطرنشان کرد: 2 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شده تا این تیم در فصل نقل و انتقالات دست خالی نباشد ضمن اینکه 4 میلیارد تومان نیز تا پایان فصل به حساب تیم واریز و 2 میلیارد تومان نیز به صورت کمک غیر مستقیم به تیم تراکتورسازی خواهد شد.

وی، با رد فروش سهام باشگاه به متقاضیان جدید گفت: 30 درصد سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز به جوانان خیر تعلق دارد و امیدواریم این موسسه نیز همانند سال گذشته از تیم تراکتورسازی حمایت لازم را داشته باشد.

آجرلو وقت ندارد، از جعفری راضی هستیم

پورجمشیدیان در مورد شایعه انتخاب آجرلو به سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای آجرلو از حامیان باشگاه تراکتورسازی بوده و در قضیه جذب سرباز به تیم تراکتورسازی کمک شایانی کردند که از جمله می‌توان به پیوستن احسان حاج‌صفی به تیم تراکتورسازی اشاره کرد اما ایشان مسئولیت سنگین‌تری در سپاه دارند و فرصت حضور در باشگاه تراکتورسازی را ندارند.

وی افزود: مدیریت استان از آقای جعفری مدیر فعلی باشگاه تراکتورسازی حمایت کرده و از عملکرد وی رضایت خاطر را دارد، وی همچنان مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز است.

قلعه‌نویی دلش با استقلال بود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اولویت تیم تراکتورسازی مربی داخلی بود اما آقای قلعه‌نویی دلش با استقلال بود، سایر گزینه‌ها یا از سوی مربیان امکان حضورشان در تبریز امکان نداشت و یا شرایطی همچون عدم استقبال تماشاگران امکان مربیگری‌ در تبریز را فراهم نکرد از این رو با اولیویرا مربی پرتغالی به توافق رسیدیم.

پورجمشدیان تاکید کرد: باید به تیم تراکتورسازی به لحاظ داشتن تماشاگران پرشور توجه بیشتر شده و اگر دولت به صورت مستقیم به تیم پرسپولیس کمک می‌کند حداقل 50 درصد نیز به تیم تراکتورسازی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)