پرسپولیس نیوز : حریف شکست خورده و عربستانی پرسپولیس، از طریق فدراسیون فوتبال عربستان، در رابطه با رخدادهای سفر به تهران به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای شکایت‌آمیز ارسال کرد.

باشگاه النصر عربستان نامه شکایتی فوری را به واسطه فدراسیون فوتبال کشورش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. در این نامه شکایتی النصری ها به میزبانی پرسپولیس اعتراض کرده‌اند.

نامه یاد شده شامل تمام رخدادهای پیش و پس از بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی است. برخی از این رخدادها به نظر مقامات النصر، از سوی همتایان پرسپولیسی‌شان خط‌دهی شده و دربرگرفته از رخدادهایی تحریک‌‌آمیز است که از روح و جان ورزش کاملابه دور است.

در این نامه یک سی‌دی است که در آن عکس‌ها و فیلم‌ها و صداهایی وجود دارد به AFC ارسال شده است.
همچنین مستنداتی ارائه شده، دال بر این‌که بازیکنان ایرانی از قصد آسیب رساندن به همتایان النصری خود، با خشونت بازی می‌کردند.

النصری‌ها به یک مورد دیگر هم اعتراض دارند، انتخاب هیئت داوران چینی که در دیدار با پرسپولیس بسیار نا عادل بودند و با قضاوت یک‌طرفه خود، قدرت فراوان تکنیکی و تاکتیکی النصر را مهار کردند.

مقامات باشگاه النصر پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس آن هم در حضور بیش از 100 هزار ایرانی در ورزشگاه، اظهارات ضد و نقیض فراوانی داشته‌اند.

رئیس این باشگاه سعودی روز گذشته حضور 100 هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه آزادی را به تروریسم ورزشی تشبیه کرد، علاوه بر این، آنها به میزبانی باشگاه نیز انتقادهایی داشته‌اند و البته امروز انتخاب داوران چینی برای قضاوت مسابقه تیم‌شان مقابل پرسپولیس نیز به این انتقادها افزوده  شد!

به نظر می رسد با توجه به اینکه موقعیت النصر برای صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاده،‌حالا آنها از هر بهانه ای استفاده می کنند تا این شکست کمرنگ‌تر جلوه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)